Gjest Lurt? Skrevet 6. januar 2008 #1 Skrevet 6. januar 2008 Betalte for en vare 1.1. og for en annen 2.1. Har fått bekreftelse på den andre innbetalingen og tok etterhvert kontakt med dem ang den andre. De hevder jeg kun har betalt for den andre. Ringte deretter banken min som bekrefter innbetalingen 1.1. og riktig kidnr. Kjenner meg litt oppgitt nå, for selgeren sendte meg varen og jeg har jo allerede betalt for den èn gang..... Vil jo ikke måtte betale en gang til I helgen er det seff ikke mye aktivitet på kontorene der, så jeg håper jeg i morgen(man) får bekreftelse på at pengene er der. Hvis ikke: Hva i all verden gjør jeg?
Leo Skrevet 6. januar 2008 #2 Skrevet 6. januar 2008 Nå gikk det vel uansett ingen penger ut fra din konto 1.1. siden dette var en helligdag og hvem er det som hevder at du ikke har betalt? Payex eller selger? Hvis pengene ikke er der i morgen, så må jo banken din kunne gi deg en bekreftelse på at pengene er overført og at det har skjedd til riktig konto.
Gjest Lurt? Skrevet 6. januar 2008 #3 Skrevet 6. januar 2008 Betalte for en vare 1.1. og for en annen 2.1. Har fått bekreftelse på den andre innbetalingen og tok etterhvert kontakt med dem ang den andre. De hevder jeg kun har betalt for den andre. Ringte deretter banken min som bekrefter innbetalingen 1.1. og riktig kidnr. Nå gikk det vel uansett ingen penger ut fra din konto 1.1. siden dette var en helligdag og hvem er det som hevder at du ikke har betalt? Payex eller selger? Svarte vel på spørsmålene dine i innlegget mitt over... Payex hevder dette. Banken har bekreftet innbetalingen.
Leo Skrevet 6. januar 2008 #4 Skrevet 6. januar 2008 Svarte vel på spørsmålene dine i innlegget mitt over... Payex hevder dette. Banken har bekreftet innbetalingen. Du skrev "dem". Det kan jo bety så mangt... Uansett er det jo bare å sende betalingsbekreftelsen fra banken til Payex. Gjerne også med kopi til selger slik at denne ser at det ikke er din feil at pengene ikke har kommet frem. Hvis alt stemmer fra din side med riktig kontonummer, KID osv. må det jo bli opp til Payex å dokumentere at du ikke har betalt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå