Gjest Snowflake Skrevet 6. januar 2008 #2 Skrevet 6. januar 2008 Jeg er veldig fornøyd med Helena Rubinsteins All Mascaras. Den er dyr, men veldig god...
Gjest Gjest_Camilla_* Skrevet 6. januar 2008 #4 Skrevet 6. januar 2008 Overskriften sier vel alt..... Jeg syns faktisk den flaska med rosa innhold på H&M er den beste. Koster 29.90 kr .. Den er utrolig mye bedre enn andre litt dyrere. Dior, loreal etc.
Aurela Skrevet 6. januar 2008 #5 Skrevet 6. januar 2008 Selv har jeg prøvd ulykket med svette, blod og tårer og fjerne vannfast mascara. Har bare ett tips, Kanebo38*. Greit det er ikke en sminkefjerner som du spør om, men en vannfast mascara som går av med vann som er 38* eller mer. Kjempe enkelt, i forhold til å sitte å gnikke og gnu av en og annen vannfast mascara
Gjest Gjest Skrevet 8. januar 2008 #6 Skrevet 8. januar 2008 Den lilla fra Clinique er veldig bra og billig. De jeg har dårligst erfaringer med er fra: L'Oreal - Passer ikke linsebrukere (fikk betennelse på øye som øyelege mente skyldtes dette..) Lancôme - Etterlater fet hinne Biotherm - Lite effektiv
kitekatt Skrevet 8. januar 2008 #7 Skrevet 8. januar 2008 Den todelte til L'oreal er definitivt best Den man rister sammen det blå og det blanke. Tar all vannfast mascara. Har ikke prøvd andre som er like gode og jeg har prøvd maaange Billig er den og!
Antoinette Skrevet 8. januar 2008 #8 Skrevet 8. januar 2008 Jeg bruker Nivea Waterproof Lip & Eye make-up remover. Den kommer i en tynn kremlignende form og er utrolig mild og effektiv. Billig også, tror den ligger på rundt 40 kroner. Vært en favoritt i flere år, løser opp sminken uten at man må gni.
Aurela Skrevet 8. januar 2008 #9 Skrevet 8. januar 2008 Den todelte til L'oreal er definitivt best Den man rister sammen det blå og det blanke. Tar all vannfast mascara. Har ikke prøvd andre som er like gode og jeg har prøvd maaange Billig er den og! Nei uff, syntes ikke den fjerner vannfast så bra.. Kanskje det kommer ann på mascaran? Nei, sittet å gnukket masse med den!
Marthe02 Skrevet 10. januar 2008 #10 Skrevet 10. januar 2008 Oriflame har noen fine vannfaste makeup-fjernere. Den nyeste er blå, og er på 100ml. Veldig effektiv og billig også Anbefaler virkelig denne! (www.oriflame.no for bestilling)
Gjest Bloom Skrevet 10. januar 2008 #11 Skrevet 10. januar 2008 Jeg liker veldig godt Clinique sin doble, og Clarins sin doble.. De tar vannfast kjempe bra..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå