Gjest m Skrevet 6. januar 2008 #1 Skrevet 6. januar 2008 Jeg skulle ut og handle et spill som hadde vært på tilbud, fikk tips av ei venninne som hadde vært innom butikken noen dager før. Spillet kostet 400 på tilbud. Men når jeg kommer dit ser jeg at de har fjernet lappen hvor det står hvor mye spillet koster. Men alle spillene er merket med tilbud-lapp så da tar jeg det som en selvfølge at spillet fortsatt er på tilbud. Men når jeg kommer til kassen viser det seg at det koster over 600 kroner, og at tilbudet gikk ut for et par dager siden. Jeg ble litt irritert og sa ifra at da var det veldig missvisende å ha tilbudslapper klistret på. Men hun i kassa sa bare "vi har ikke hatt tid til å fjerne dem..." I butikken jeg jobber gir vi kundene det til tilbudspris, eller den prisen det står på når vi har feilmerket det! Er det bare vi som er ekstra snille da, eller er det noen regler for dette?
*Mocca* Skrevet 6. januar 2008 #2 Skrevet 6. januar 2008 Ikke ditt problem at de ikke har hatt tid! Du skulle da helt klart fått det til tilbudspris likevel, det sto fortsatt på produktet at det var tilbud gjorde det ikke! Klag!
Trillrund Skrevet 6. januar 2008 #3 Skrevet 6. januar 2008 Hvis varen er merket med "tilbud" kan de ikke kreve full pris. Slik gjorde vi alltid da jeg jobbet i butikk, og jeg krever å få varn på tilbud hvis den er merket med tilbud. Også hvis ikke selve varen er merket, men også hvis det f eks står en tilbudsplakat på hyllen/stativet.
Gjest Gjest Skrevet 7. januar 2008 #4 Skrevet 7. januar 2008 Dersom det ikke sto pris på varen, så kan du nok ikke kreve noe, men i de aller fleste butikker ville man fått det til den prisen likevel. Så det var dårlig kundeservice.
aline Skrevet 7. januar 2008 #5 Skrevet 7. januar 2008 Jeg skulle ut og handle et spill som hadde vært på tilbud, fikk tips av ei venninne som hadde vært innom butikken noen dager før. Spillet kostet 400 på tilbud. Men når jeg kommer dit ser jeg at de har fjernet lappen hvor det står hvor mye spillet koster. Men alle spillene er merket med tilbud-lapp så da tar jeg det som en selvfølge at spillet fortsatt er på tilbud. Men når jeg kommer til kassen viser det seg at det koster over 600 kroner, og at tilbudet gikk ut for et par dager siden. Jeg ble litt irritert og sa ifra at da var det veldig missvisende å ha tilbudslapper klistret på. Men hun i kassa sa bare "vi har ikke hatt tid til å fjerne dem..." I butikken jeg jobber gir vi kundene det til tilbudspris, eller den prisen det står på når vi har feilmerket det! Er det bare vi som er ekstra snille da, eller er det noen regler for dette? Ikke ditt problem at de ikke har hatt tid! Du skulle da helt klart fått det til tilbudspris likevel, det sto fortsatt på produktet at det var tilbud gjorde det ikke! Klag! Dersom varen hadde vært merket med en pris, og de ikke hadde hatt tid til å fjerne den prisen, så hadde du vel kunne krevd å få det for prisen den var merket med. Så lenge den kun er merket med tilbud, og det ikke står verken på varen eller hylla varen ligger i, så kan du ikke kreve å få den prisen din venninde sa ihvertfall. Om du skal kreve tilbud da, så kan de jo bare sette den ned en krone, om de skal være vanskelige, for du har jo ingen rett på noe spesiell pris annet en lavere en hva orginalprisen er i tilfelle. men synes du det er for dyrt til full pris, så må du jo ikke kjøpe den selv om du har den med til kassen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå