Gjest Utlogget bruker Skrevet 6. januar 2008 #1 Skrevet 6. januar 2008 Jeg har nå sluttet på pillene grunnet en operasjon,planen var egentlig å starte med pillen igjen i slutten av februar. Men kjæresten og jeg ønsker å starte prøving i mai måned- er det da lurere å ikke starte opp igjen? Altså å benytte en alternativ,ikke hormonell prevansjon frem til det? Har jo lyst til at det skal klaffe så fort som mulig....
Gjest imli Skrevet 6. januar 2008 #2 Skrevet 6. januar 2008 Ville anbefale å bruke kondom/hoppe av i svingen et par mnd da, ja.
jente 79 Skrevet 7. januar 2008 #4 Skrevet 7. januar 2008 Jeg ville brukt noe annet... Gjorde det samme i fjor våres siden det ble så mye endringer med p-pillene mine. Var godt at kroppen var i normalt gjenge når jeg begynte prøvinga, så slapp tålmodigheten å tære på sånt også...
Gjest Gjest Skrevet 7. januar 2008 #5 Skrevet 7. januar 2008 Da ville jeg ha brukt kondom og svingen, ja. I følge legen min er også den "farligste" delen av p-pille-bruk ved oppstart, så er kjekt å slippe den risikoen for bruk i bare to måneder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå