Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ble sammen med kjæresten min for ca. 2 mnd. siden, og vi har hatt det veldig bra. Fra begynnelsen har begge vært opptatt på hver sin kant (eksamen, en del jobbing, venner som har komt hjem i fra studiesteder, juledager med familie osv.), men vi har truffet hverandre så og si hver kveld for å sove sammen. Det synes jeg er koselig. :)

Men de siste dagene føler jeg ikke at han har tatt like mye kontakt som tidligere, prioritere LANGE netter (til kl. 5 eller 6 om natta) med kamerater, og stikker hjem til seg selv for å sove. Tar liksom ikke så mye intinativ. Jeg går rundt å tenker på dette 24/7, og det holder på å rive meg opp. Er rett for han at ikke er intr. lenger, er lei av meg eller lignende. Har mildt sagt hatt det hele jævlig de siste dagene.

Noen som har erfaringer med det samme...... Hva tydet det på? Vet ikke hva jeg skal gjøre. Burde kanskje snakke med ham om det, men vil ikke virke for påtrengede heller. Vil ikke at han skal få følelsen av at jeg "spiser" ham opp. Tips??

Videoannonse
Annonse
Gjest lillagubban
Skrevet

Uffda, kjenner igjen følesen. Slik var det med eksen i slutten. Jeg tok det opp med ham, at jeg følte meg nedprioritert, og da slo han opp. Så han var vel ikke så interessert da.. :(

Men håper det ikke er tilfellet med deg. Uansett kan du vel spørre om det er noe i veien siden han ikke like mye kontakt. Men kanskje se det an et par dager først.

Gjest Gjest-M-
Skrevet

Mitt beste tips er å leve ditt eget liv. Vær sammen med venner, dyrk hobbyer og interesser. Ikke vær tilgjengelig for han til en hver tid. la han jobbe litt for saken.

Vis at du klarer deg helt fint, og har interesser utenom han. Det er sikkert lettere sagt enn gjort, når du grubler så mye på dette.

Det er en kjent sak at menn liker å være jegere, og jenter som maser, bare sitter og venter på han og lar livet kretse om han, er skikkelig turn-off for en del menn.

Skrevet

Det er kanskje bare jeg som overreagerer også, for et par dager siden spurte han meg om jeg ville være med han og noen venner. Da hadde jeg dessverre planer i fra før. Jeg vet ikke..... Merker at jeg hadde det slik i mitt forrige forhold også, at jeg følte ikke jeg fikk nok oppmerksomhet. Han er så snill og kjærlig når vi er sammen, så det står ikke på det. Vanskelig situasjon, men jeg tror kanskje det har noe med meg å gjøre også...... Er litt usikker på meg selv, og krever kanskje litt for mye. Hadde det vært opp til meg hadde vi vært sammen hele tiden, men det går ikke.

Gjest Britt Banditt
Skrevet

Hvis det bare er de siste dagene så kan det jo være helt tilfeldig også da..

Skrevet

Ja, mulig det. Jeg snakket i allefall med ham i går natt ca. kl. 2, og spurte når han hadde tenkt seg hjem i fra kameraten, og da svarte han at det kom til å bli en stund til. Han foreslo at vi kunne være sammen når jeg kommer hjem i dag, så får bare håpe at ingenting er galt. :)

Skrevet

Hei! Jeg har det litt på samme måte med kjæresten min.

Han er så kjærlig og vi har det helt fantastisk når vi er sammen, men noen ganger føles det ut som jeg vil være mer sammen med ham enn han vil være med meg. Jeg kunne vært sammen med ham hver dag, hele tiden. Mens han er veldig sosial og jobber nå og da (vi går begge skole ellers), så det kan noen ganger gå et par dager mellom når vi møtes. Vi bor 1 time fra hverandre. Men prøv å ikke tenk på det, det er bare bra for dere at dere har litt tid fra hverandre. Blir ekstra deilig å se han igjen etter vi har vært fra hverandre noen dager!

Selv om vi har lyst å være sammen med kjæresten heeele tiden, tror jeg kanskje det hadde kvelt forholdet litt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...