gard Skrevet 6. januar 2008 #1 Skrevet 6. januar 2008 Hei Jeg kjøpte en løk "såpe" i butikken igår. Det er et metall "såpe" stykke som en skal bruke etter at en har brukte hendene på løk og hvitløk og det skal ta bort lukten. Jeg kan ikke helt forstå hvordan dette kan skje ettersom det ikke er noe såpe i dette stykke...jeg for nok testet det etterhvert :-)
Gjest Gjest Skrevet 6. januar 2008 #2 Skrevet 6. januar 2008 Vet ikke om stålsåpa fungerer, men et annet godt tips er å vaske hendene med salt. Bare vanlig bordsalt, gni i hendene som om du bruker vanlig såpe. Funker veldig bra
Gjest ¤bella¤ Skrevet 6. januar 2008 #3 Skrevet 6. januar 2008 funker her. Hvertfall for å få bort fiskelukt fra hendene...
mysan Skrevet 6. januar 2008 #4 Skrevet 6. januar 2008 Bruker Sunlight sin kjøkkensåpe eller husholdningssåpe eller hva den heter jeg.... Fortelle oss om denne stålsåpa di funker da, Gard
gladidag Skrevet 6. januar 2008 #5 Skrevet 6. januar 2008 Hatt sånn såpe i mange år...funker som bare det:)
Gjest Gjest Skrevet 6. januar 2008 #6 Skrevet 6. januar 2008 Bruker Sunlight sin kjøkkensåpe eller husholdningssåpe eller hva den heter jeg.... Fortelle oss om denne stålsåpa di funker da, Gard Vi bruker også den kjøkkensåpa fra sunlight. Syns den tar det meste av lukt fra fingrene.
øyenstikker Skrevet 9. januar 2008 #7 Skrevet 9. januar 2008 jeg fikk sånn stålsåpe i julegave...funker som bare det!! Men jeg vasker meg først med den for å få bort lukta, så vasker jeg meg med såpe for å få bort bakterier! Er iallefall det beste produktet mot lukt på hendene jeg har prøvd!
Gjest Gjest Skrevet 9. januar 2008 #8 Skrevet 9. januar 2008 Hvor får man kjøpt slik stålsåpe? Hva koster den? Jeg hater å lukte løk på hendene
gard Skrevet 9. januar 2008 Forfatter #9 Skrevet 9. januar 2008 Hei Jeg kjøpte den på Kitch'n i Stavanger Storsenter og jeg tror den kostet 50 kroner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå