Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg kjøpte en løk "såpe" i butikken igår. Det er et metall "såpe" stykke som en skal bruke etter at en har brukte hendene på løk og hvitløk og det skal ta bort lukten. Jeg kan ikke helt forstå hvordan dette kan skje ettersom det ikke er noe såpe i dette stykke...jeg for nok testet det etterhvert :-)

post-11474-1199618509_thumb.jpg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke om stålsåpa fungerer, men et annet godt tips er å vaske hendene med salt. Bare vanlig bordsalt, gni i hendene som om du bruker vanlig såpe. Funker veldig bra :)

Gjest ¤bella¤
Skrevet

funker her. Hvertfall for å få bort fiskelukt fra hendene...

Skrevet

Bruker Sunlight sin kjøkkensåpe eller husholdningssåpe eller hva den heter jeg....

Fortelle oss om denne stålsåpa di funker da, Gard :)

Skrevet

Hatt sånn såpe i mange år...funker som bare det:)

Skrevet
Bruker Sunlight sin kjøkkensåpe eller husholdningssåpe eller hva den heter jeg....

Fortelle oss om denne stålsåpa di funker da, Gard :)

Vi bruker også den kjøkkensåpa fra sunlight. Syns den tar det meste av lukt fra fingrene.

Skrevet

jeg fikk sånn stålsåpe i julegave...funker som bare det!! Men jeg vasker meg først med den for å få bort lukta, så vasker jeg meg med såpe for å få bort bakterier!

Er iallefall det beste produktet mot lukt på hendene jeg har prøvd!

Skrevet

Hvor får man kjøpt slik stålsåpe? Hva koster den? Jeg hater å lukte løk på hendene :(

Skrevet

Hei

Jeg kjøpte den på Kitch'n i Stavanger Storsenter og jeg tror den kostet 50 kroner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...