womanpower Skrevet 6. januar 2008 #1 Skrevet 6. januar 2008 Hei, har lyst å melde meg inn men hvordan? Hva skal man skrive på sms og hvilket nr skal man sende for å registrere seg?
LadyInRed Skrevet 29. januar 2009 #2 Skrevet 29. januar 2009 Hei, har lyst å melde meg inn men hvordan? Hva skal man skrive på sms og hvilket nr skal man sende for å registrere seg? noen som vet?
MissStiles Skrevet 29. januar 2009 #3 Skrevet 29. januar 2009 Jeg er medlem der men jeg sendte bare inn en sånn mld når jeg så VG annonserte en gratis filmpremiere i avisen.
LadyInRed Skrevet 29. januar 2009 #4 Skrevet 29. januar 2009 jeg har for flere år siden tydeligvis meldt meg inn, og får stadig meldinger. men jeg har flyttet til et annet sted og landet, og ønsker derfor å melde dette slik at jeg får kinotilbud i den byen jeg bor i nå men finner ikke noe info om det på vg eller ellers på nettet........
LadyInRed Skrevet 5. februar 2009 #5 Skrevet 5. februar 2009 jeg har for flere år siden tydeligvis meldt meg inn, og får stadig meldinger. men jeg har flyttet til et annet sted og landet, og ønsker derfor å melde dette slik at jeg får kinotilbud i den byen jeg bor i nå men finner ikke noe info om det på vg eller ellers på nettet........ ingen som vet hverodan man melder seg inn og ut av filmklubben?
Gjest Gjest Skrevet 9. februar 2009 #6 Skrevet 9. februar 2009 Bare send Start <byen du bor i> til 2424 .. Funker som regel bare i storbyer da.. Oslo, Bergen, Trondheim etc
Gjest Gjest Skrevet 9. februar 2009 #7 Skrevet 9. februar 2009 og for å melde seg ut, skriver du stopp til samme nr.. usikker på om du må skrive byen da
LadyInRed Skrevet 9. februar 2009 #8 Skrevet 9. februar 2009 og for å melde seg ut, skriver du stopp til samme nr.. usikker på om du må skrive byen da det funket, takk PS: måtte skrive by også v/utmelding
Gjest Gjest Skrevet 19. mai 2009 #9 Skrevet 19. mai 2009 det funket, takk PS: måtte skrive by også v/utmelding er det gratis???
MissStiles Skrevet 19. mai 2009 #10 Skrevet 19. mai 2009 er det gratis??? Nei, koster vel 3kr eller 5kr når man får en mld.
Gjest Gjest_maz_* Skrevet 1. september 2009 #11 Skrevet 1. september 2009 og for å melde seg ut, skriver du stopp til samme nr.. usikker på om du må skrive byen da "for å melde seg ut igjen send "STOPP BY" til 2424
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå