Gå til innhold

Hei hvem er sambo egentlig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Alle snakker om sambo ditt og sambo datt. Hvem er dette? Har dere alle en ape? Det høres ut som apenavn.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gjør et lite søk, så finner du en tråd om dette!

Skrevet

Det kunne i allefall ikke bety at det er en person som vi bor sammen med nei... Erru gæærn...

Jennifer

Gjest Lottemor
Skrevet

dere må vel forstå at det er et fremmede ord for mennesker som har levd i sölibat og ensomhet hele sitt liv.....

Skrevet
:ler: alle har vel ape i bur ja, selvfølgelig.. er ikke det helt vanlig? :o
Skrevet

Sambo - er ikke det en negergutt jeg husker fra barndommen? Vesle Jumbo, vesle Sambo og Amandus dukkemann....?

Skrevet

Min Sambo bor ikke i bur. Han er ganske godt oppdratt så jeg har bare en lenke på ham :-) Pleier å vise ham frem for penger lørdag formiddag. Ikke så lukrativt, men det blir da til salt i maten :ler:

Gjest Embla s
Skrevet
Sambo - er ikke det en negergutt jeg husker fra barndommen?

Søsteren min hadde en strikket negerdukke som het Lille Sorte Sambo... :roll: (Søsteren min hadde ingen rasistiske baktanker, bare så det er helt på det rene)

Gjest Anonymous
Skrevet
Alle snakker om sambo ditt og sambo datt. Hvem er dette? Har dere alle en ape? Det høres ut som apenavn.

Sambo er en oppgradert utgave av Mambo.

Vi har Mambo 1.0 til 1.9997

Endringen fra Mambo 1.9997 til Mambo 2.0 ble så stor at man valgte å endre navn.

Defor har vi nå Sambo 1.0, 2.0, 3.0 osv.

Oppgraderingene fra versjon til versjon er nemlig så store at nytt heltall er nødvendig.

Av en eller annen merkelig grunn konverterer imidlertid enkelte Sambo-utgaver automatisk eller forsert tilbake til Mambo.... Forstå det den som kan...

Gjest Gjesta
Skrevet

Jørn: Sambo er han som må høre på all frusterasjonen og irritasjonen som oppstår når sånne useriøse brukere som deg inntar KG-forumet!

Gjest Anonymous
Skrevet
dere må vel forstå at det er et fremmede ord for mennesker som har levd i sölibat hele sitt liv.....

Sølibat? Hvor er dét? Er det fint der?

Skrevet

Sølibat? Hvor er dét? Er det fint der?

Nei, trøffel. Ikke reis dit. Jeg har vært der, og det anbefales IKKE!

Gjest Anonymous
Skrevet

Hvorfor ikke? Er det dyrt der? Kaldt? Kjipt? Stressende? Fortell nå, eventuelt lyv!

Skrevet

(Dratt over til avsporingstråden)

Skrevet

Jørn skrev:

Har dere alle en ape? Det høres ut som apenavn.

Vel, min sambo er nesten like hårete som en gorilla....så da skulle vel navnet passe fint..... :briller:

Skrevet

"Vesle Jumbo, vesle Sambo og Amandus Dokkemann

Skulle ta en liten tur i trekkopp-bilen til Johan..."

Skrevet

Elefantungen Dumbo hadde en storebror som hett Sambo, men han ble ikke med i filmen fordi han jobbet på et fiskebruk i finnmark.

Egentlig er det hemmelig så ikke si det til noen! :blunke:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...