Gå til innhold

Viva Pinata

Anbefalte innlegg

Gjest lillebøll
Skrevet

Noen som vet hvordan man får pinataene til å flørte? Wirmlene får hjerter over hodet og da kan man få dem til å flørte, men hva med de andre?

Jeg har lagt ut kjærlighetsdrops, bygd hus osv.. Men hjelper ikke..

Jeg vil ha barn!

Videoannonse
Annonse
Gjest lillebøll
Skrevet

Er det virkelig ingen andre som vet? :ler:

Gjest bombom
Skrevet

Det er noen måneder siden sist jeg spilte dette, men.. Såvidt jeg husker så må du gå inn i boken og se hva de trenger. Noen må spise en eller flere blomster eller, noen må spise andre dyr. Når du har fått to av samme art med hjerte over og du har hus, så er det bare å føre de sammen. Noen av de er ganske vriene å få til ja.

Gjest lillebøll
Skrevet

Ok. For jeg har fått de til å bli fastboende. Og fått hus til dem. Men de får ikke noe hjerte over seg. Er det i Journalen det står?

Inn å titte i mrogen :)

Skrevet

Ja, sjekk i boken. Der står det hva de vil ha. Når de har flørtet "naturlig", kan du bruke sukkertøyene. (Veldig kjekt med dyr som vil ha sære ting.)

Hvilke dyr har du fått enda?

Gjest lillebøll
Skrevet

Ganske så mange dyr nå. Wrimler, de sugehumlene, de som kaster dekk, rev, slange, kaniner som blir spist opp, maur. Tja.. Og noen som er hvite enda.

Ok, så de vil ikke ha sukkertøy før de flørter altså.

Må se i boken.

Skrevet

Ta en titt på denne siden:

http://pinataisland.info/

Her finner du masse info, som hva pinataene må ha for å bli bofaste og å flørte, i tillegg til hvordan du kan lage varianter. Man kan f.eks. få til firehodede slanger, ved å daske en nyklekket slange i hodet like etter at det kommer ut av egget...

Gjest lillebøll
Skrevet
Ta en titt på denne siden:

http://pinataisland.info/

Man kan f.eks. få til firehodede slanger, ved å daske en nyklekket slange i hodet like etter at det kommer ut av egget...

:ler:

Herlig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...