Epona Skrevet 6. januar 2008 #1 Skrevet 6. januar 2008 Jeg har en laptop med innebygget webkamera, men jeg finner ikke noen sted der jeg kan kontrollere dette kameraet! I msn messenger kan jeg uten problemer starte videosamtale, og kameraet er helt supert. Men utover dette finner jeg ingen måte å kontrollere det på. Har windows vista. Noen som kan hjelpe?
Gjest Pia 30.08.08 Skrevet 6. januar 2008 #2 Skrevet 6. januar 2008 kommer vel heller an på hvilken maskin du har tror jeg. hvis du har acer så trykk på start og søk etter orbicam. eller du kan enkelt og greit søke etter cam, mulig noe kommer opp da... ekke så dreven sjøl, men jeg prøver her
Gjest Epona ikke innl. Skrevet 6. januar 2008 #3 Skrevet 6. januar 2008 Har en Asus C90-serie. Noen som kjenner den?
Gjest Pia 30.08.08 Skrevet 6. januar 2008 #4 Skrevet 6. januar 2008 hmm... nei... men har du prøvd å søke på webcam i søkefeltet i startmenyen?
Gjest Gjest Skrevet 6. januar 2008 #5 Skrevet 6. januar 2008 Jeg har en Asus i F5-serien, og programmet til webcam på denne maskinen heter Lifeframe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå