Gå til innhold

www.bryllupsweb.no

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes dere i såfall boken var bra/verdt pengene og gikk handelen greit? Alltid litt skeptisk til å bestille fra nye nettsider... tenker på å kjøpe denne boken til forloverne...

Videoannonse
Annonse
Gjest Pia 30.08.08
Skrevet

jeg har :) er ikke bok, men perm... er vel ikke så veldig mye som nyttig info, men synes det var en koselig gest, og min forlover ble hvertfall kjempeglad og satt og har lest og skrevet i den :)

Skrevet
Synes dere i såfall boken var bra/verdt pengene og gikk handelen greit? Alltid litt skeptisk til å bestille fra nye nettsider... tenker på å kjøpe denne boken til forloverne...

Hei:)

Jeg kjøpte den for 2 år siden, fordi jeg skulle være forlover for venninnen min - og jeg hadde aldri vært i et bryllup før!

Jeg syntes den var hjelpsom fordi jeg fikk informasjon om hvordan et bryllup foregår, hvem som vanligvis holder taler-i hvilken rekkfølge, hva mine "oppgaver" som folover var - og tips til talen min. Forloveren din blir sikkert glad for å få den:) veldig fin tanke ihvertfall!

Skrevet

Jeg var forlover i sommer og ville egentlig ha en sånn en, men droppet det fordi jeg fant ut det jeg trengte her på KG egentlig.

Er ikke noe hokus pokus å være forlover.

Man stiller opp for bruden i forkant og på selve dagen

Man signerer forlovererklæring

Man holder tale/skrive sang

Man smiler pg prater og prøver å ikke drikke seg for full

Man gir gave

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...