Gå til innhold

Hvem irriterer deg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Personer som slafser, snakker med mat i munnen eller sitter å spiser knekkebrød etc og sitter der og knaser og knaser. Tror jeg har en slags fobi når det gjelder sånne matlyder, det gjør meg skikkelig forbanna.

Det er nok min Achilles hæl.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høyt utdannede mennesker som ser ned på de med lav utdannelse (har ikke lav utdannelse selv), og som er utrolig opphengt i: "hva slags utdannelse har du da?".

De som mener at høy utdannelse er synonymt med et vellykket liv.

Folk som slafser.

Ambivalente mennesker.

Folk som ikke klarer å "tape" en diskusjon.

Skrevet

Hater folk som er:

bedrevitere

overlegne

sure

følelsesløse

Skrevet

Negative mennesker som ikke gjør en dritt for å forbedre sin egen livssituasjon.

Gjest strykebrett
Skrevet
Negative mennesker som ikke gjør en dritt for å forbedre sin egen livssituasjon.

Signerer!!

Verste jeg vet er de som klager over situasjoner de faktisk kan gjøre noe med hvis de legger litt innsats i det. Men det gidder de ikke, de vil heller bare få sympti for at de har det så forferdelig fælt.

Og så irriterer det meg at jeg er for feig til å si "få rævva di opp av godstolen å gjør noe med det!" til de samme menneskene.

Skrevet
Signerer!!

Verste jeg vet er de som klager over situasjoner de faktisk kan gjøre noe med hvis de legger litt innsats i det. Men det gidder de ikke, de vil heller bare få sympti for at de har det så forferdelig fælt.

Og så irriterer det meg at jeg er for feig til å si "få rævva di opp av godstolen å gjør noe med det!" til de samme menneskene.

Du burde prøve, utrolig hvor satt ut mange av dem blir. Når de har klaget over samme sak fem ganger, og svaret er innlysende, kan de ikke forvente annet, mener jeg. :fnise:

Skrevet

Det kan jeg vaere enig i! Naa blir jeg vel ikke akkurat irritert, men jeg syns det er litt frustrerende fordi jeg vil gjerne hjelpe hvis jeg kan. Loesningsorientert jeg. :)

Skrevet

- Mennenske som aldri vil prøve noe nytt her i livet som er grodd fast i gamle vaner.

- Syltynne venninner som klager over at de er feite.

- Folk som tror de er viktigere en andre.

Skrevet

Folk som klager over andres feil og ikke innser at de har de samme feilene

Skrevet
Personer som slafser, snakker med mat i munnen eller sitter å spiser knekkebrød etc og sitter der og knaser og knaser. Tror jeg har en slags fobi når det gjelder sånne matlyder, det gjør meg skikkelig forbanna.

Det er nok min Achilles hæl.

Samme her. I tillegg blir jeg morsk innvendig av drikkegulpelyder. Dumt, for det plager jo bare meg selv...

Skrevet

den som irriterer meg aller mest akkurat nå er meg selv !

-at jeg aldri lærer å holde kjeft, ikke drikke for mye alkohol, og ikke klarer å la vær å sende fyllemeldinger......

hvis noen her inne vennligst kan kjefte litt på meg så blir jeg igrunnen bare veldig gald for det. !

Skrevet

mette(mareritt) marit...ingen over og ingen ved siden av

Gjest Melchizedek
Skrevet

Personer som har fingrene i eller rundt munnen.

Skrevet

Brutal mann og Steinar40 for sine holdninger angående kvinner.. :kjefte:

Gjest brutal_mann
Skrevet
Brutal mann og Steinar40 for sine holdninger angående kvinner.. :kjefte:

:klem:

Skrevet

Hater folk på jobb som er sure, negative og som sladrer om andre!

Hater også nordlendinger.

Skrevet

Hater folk som leser og tror på horoskoper, og folk som hater folk som generaliserer grupper mennesker de hater.

Merk at jeg ikke har generalisert.

Skrevet (endret)

Folk som er troende paa en gud irriterer meg. Som tror de har et forhold til en gud, men i realiteten saa har de kun et forhold til sin egen hjerne.

Hjernevaskede troende er det verste jeg vet.

Jeg har ingen skam i min generalisering naar det gjelder dette.

Endret av canya
Skrevet (endret)

Dyreplagere

Endret av KatzenThang

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...