Gå til innhold

fis

Amber

Anbefalte innlegg

Min datter på straks tre mnd fiser sånn hele tiden. Er det vanlig? Jeg har prøvd å slutte å drikke brus, men jeg synes ikke det er så stor forskjell...

Lukter gjør det og, jeg tror hele tiden hun har bæsjet seg ut. Flere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ammer du barnet, så et det nok noe som du spiser eller drikker som hun ikke tåler. Det er naturlig at de også fiser, men ikke hele tiden. Nei, se på hva du spiser og kutt det ut for barnets skyld. Jeg har hørt at man ikke bør drikke brus, spise kål og løk mens en ammer barnet fordi babyen får luft i magen av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lottemor

drikker du mye juce?

Drikker du mye melk eller spiser du mye melke produkter?

får du i deg madde kofein i löpet av en dag?

röyker du rett för du ammer eller i det hele tatt?

Spiser du mye frukt,apelsiner ol.?

Får du mye sukker i deg i löpet av en dag?

Kryddrer du maten mye?

dette kan ha innvirkning på luft dannelse i magen på den lille,ellers så er det normalt at di fiser men ikke mye.

Om du mener at det kan virke som at hun har vondt i magen pga luft kan du pröve minofom som man får kjöpt på apoteket,om du spör etter det kan de hjelpe deg med å finne den rette.

Når jeg ammet kunne ikke spse så mye annet enn fiskepudding og lyst bröd.....

se på kost holdet ditt svaret ligger nokk der

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje du kan spørre på helsestasjonen!?

Jeg spiste og drakk stort sett det meste og min prompet i et kjør,men det virket ikke som han hadde vondt i magen for han gråt ikke!

Når jeg lå på fødeavdelingen fikk servert båre erter,juice,jordbær og kål.Jordmødrene der sa det var opp til oss om vi ville spise det eller ikke!

Det eneste jeg ikke drakk var kaffe og brus!

Toro det er ganske forskjellig fra barn til barn,jeg! Ta en telefon til helsesøster å snakk med henne om det. Hun/han har sikkert et godt råd til deg!

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Gjest sunshine-t

detter gjorde også vår datter, og da vi hadde fått nok av lukten( :-? ) så spurte jeg på barsegruppen ogm hva dette var. og det er helt normalt asså. det kan jo komme av noe du har spist, men de fleste unger har egentlig det.

trøst deg med det at det skal gå over.. hehe!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...