Gjest Gjest Skrevet 6. januar 2008 #1 Skrevet 6. januar 2008 Har nettopp lastet ned ICQ, og jobber meg gjennom rommene der. Er det noen som har et stalltips på hvilke rom og hvilke tidspunkter som kan være verdt å bruke litt mer tid på? Er ganske kresen av meg, og har følgende kriterier: - Engelskspråklig eller norsk (har ikke funnet noen norske rom, men det skader ikke om det skulle være et der) - Minst mulig sjekking og sexprat. Og generelt en koselig tone. Alder er irrelevant, men av erfaring så pleier jeg holde meg unna de yngste rommene.
Gjest StockDama Skrevet 6. januar 2008 #2 Skrevet 6. januar 2008 Det finner du desverre ikke...de fleste snakker gebrokken engelsk, så og si umulig å forstå og alle sjekker alle og vil bare se folk onanere på webcam. Utrulig bedømmende av meg, men jeg har brukt icq i masse masse år, og jeg har aldri kommet over noe annet, så jeg ga grupperommene opp helt..
Gjest Gjest Skrevet 6. januar 2008 #3 Skrevet 6. januar 2008 Det finner du desverre ikke...de fleste snakker gebrokken engelsk, så og si umulig å forstå og alle sjekker alle og vil bare se folk onanere på webcam. Utrulig bedømmende av meg, men jeg har brukt icq i masse masse år, og jeg har aldri kommet over noe annet, så jeg ga grupperommene opp helt.. Tenkte meg egentlig det. Får gi det en sjanse til, når alternativet er sol så gir jeg ting både en og to sjanser før jeg gir meg. *savner gode chattemiljøer*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå