Gjest titisuru Skrevet 6. januar 2008 #1 Skrevet 6. januar 2008 etter tips fra massasjetråden, om kunder som vil ha mer, må vi nå starte en gu-stoltråd. selv er jeg ikke det minste yr når jeg ligger å spriker og den sure legedamen stikker handen opp i mitt stakkars hull men det er sikkert noen her som har en tiltrekkende mannlig lege som gjør dere våt og han undersøker litt for mye ikke sant? kom igjen dette er en trolløktråd så her er det bare å dikte i vei!!! ps 18-årsgrense og mod la oss ha det litt gøy vel
venus* Skrevet 6. januar 2008 #2 Skrevet 6. januar 2008 Jeg for min del klarer knapt å se et spekelum uten å ta av meg trusene! Og sist jeg var på GU, så prøvde den ultrasexye legen å ymte om vi skulle ha analsex. Han stakk fingeren i rompa mi. Men jeg ble så overrasket at jeg glemte å vise entusiasme, så han tok den fort ut igjen. Det var i grunnen litt synd at jeg var så uforberedt, fordi jeg føler meg alltid så sexy der jeg ligger med sokker. Maybe next time! Oj! Også må jeg fortelle om den kvinnelige (sikkert biseksuelle) legen som kjente på brystene mine i forbinnelse med en GU. Riktig så perverst.
Gjest Gjest Skrevet 6. januar 2008 #3 Skrevet 6. januar 2008 ja jeg husker jeg hadde fått min første fastlege og hun insisterte på at hun skulle undersøke brystene mine. jeg nektet høflig. det var jo tross alt vår første time sammen og jeg syns det gikk litt fort frem!! men jeg passer alltid på å være nytrimmet nedentil, inkl i rumpesprekken når jeg skal til gu. og nydusjet... tenk om man ikke har tørket seg grundig nok etter toalettbesøket stakkars lege. de ser nok mye fælt! og lukter... ingen av dere har vel prumpet legen i trynet mens dere har ligget på benken? slikt går nemlig ikke an. men er det vanlig at legen undersøker klitoris? min pleier å gjøre det, masserer den på en måte. hun sier det er for å sjekke at jeg ikke har klitorissvulster, for det er en veldig skummel krefttype.
Gjest GwenDa Skrevet 6. januar 2008 #4 Skrevet 6. januar 2008 Ja, jeg var da hos gynekologen min forrige uke. Han er en skikkelig vakker herremann Han holdt på ganske lenge med fingrene inni mitt dryppende våte kjønn... Når vi var ferdige så jeg at han hadde en skikkelig svær ereksjon bak buksene sine Neste gang skal jeg stønne litt mens han undersøker meg... Kanskje han tar hintet og puler meg?
Gjest Gjest Skrevet 6. januar 2008 #5 Skrevet 6. januar 2008 *pustpes* skriv mer da kvinnfolk jg ronkr på hare livet her
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå