Gjest Gjest Skrevet 6. januar 2008 #1 Skrevet 6. januar 2008 Hei! Kjæresten min tenner på å "lugge" meg i kjønnshåra. Noen flere som blir pint på denne måten? Tenner jo litt på det da.....
Gjest Gjest Skrevet 6. januar 2008 #2 Skrevet 6. januar 2008 Haha, har ikke noe særlig kjønnshår å bli lugget i, men hadde sikkert tent på det om jeg hadde...jeg tenner på å bli lugget i hodehåret, bitt, kløpet, slått osv..så hadde HELT sikkert tent på dette også!
Gjest Mysticgirl Skrevet 6. januar 2008 #3 Skrevet 6. januar 2008 E helt glatt der så kan ikke lugges der
Gjest Gjest_Mann_* Skrevet 9. januar 2008 #7 Skrevet 9. januar 2008 Eh, på tide å ta en runde med høvelen? Nei, for de fleste voksne menn liker at kvinner har hår der.
Gjest Gjest_Oskar Skrevet 9. januar 2008 #8 Skrevet 9. januar 2008 Nei, for de fleste voksne menn liker at kvinner har hår der. På hvilket grunnlag påstår du at de fleste voksne menn liker dette ? Jeg liker det ikke !!
Gjest Gjest_Espen_* Skrevet 9. januar 2008 #9 Skrevet 9. januar 2008 På hvilket grunnlag påstår du at de fleste voksne menn liker dette ? Jeg liker det ikke !! Mens jeg liker det. Jeg tror vi kan konkludere med at menn har (gisp) forskjellige preferanser.
Gummiloppa Skrevet 9. januar 2008 #10 Skrevet 9. januar 2008 Mens jeg liker det. Jeg tror vi kan konkludere med at menn har (gisp) forskjellige preferanser. Ja, men det blir feil å si at de fleste menn liker kjønnshår på kvinner. Det er veldig individuelt
DaYdReAm Skrevet 9. januar 2008 #11 Skrevet 9. januar 2008 jeg liker ikke hår i maten! verken på meg eller ham. trenger ikke være helt glattbarbert, men godt stusset. men jeg har forstått at noen faktisk liker kjønnshår. hver sin smak:) tilbake til TS sitt spm, jeg har faktisk aldri hørt om dette! er det ikke sårt å bli lugget der?
Gjest Gjest Skrevet 9. januar 2008 #12 Skrevet 9. januar 2008 Ja, men det blir feil å si at de fleste menn liker kjønnshår på kvinner. Det er veldig individuelt Vi kan i hvert fall slå fast er at de færreste kvinner (9% i følge en undersøkelse) er helt barberte. Så enten betyr det at menn er misfornøyd med hvordan 91% av kvinner ser ut der nede eller så liker de fleste menn i det minste noe kjønnshår. Jeg heller til den siste forklaringen: at de fleste menn liker at det er kjønnshår igjen.
Gjest Mysticgirl Skrevet 9. januar 2008 #13 Skrevet 9. januar 2008 Min liker at det er helt glattbarbert og det er jo jeg så da driter jeg i hva andre synes. Har iallefall bare fått positiv oppmerksomhet om det
Gjest StockDama Skrevet 9. januar 2008 #14 Skrevet 9. januar 2008 Min liker at det er helt glattbarbert og det er jo jeg så da driter jeg i hva andre synes. Har iallefall bare fått positiv oppmerksomhet om det Ditto. Men om jeg skulle hatt kjønnshår så ville lugging vært uaktuelt...virker alt for smertefullt =D
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå