Gå til innhold

hvor barbert er dere nedentil jenter?

Gjest Gjest_gilette_*

Anbefalte innlegg

har vel også hørt at moten tillater mer hår nå ja, men bortsett fra det så føler jeg vel at man kan gjøre ganske som man vil.

selv liker jeg å være glatt alle andre steder en en trekant foran (og den beholder jeg mest fordi jeg blir så sabla rødprikkete om jeg barberer også der.. på en aller annen måte reagerer huden under trekanten, annerledes en huden ellers, for ellers går det bra.)

Hva menn synes, er like forskjellig som hva kvinner synes, så det lureste er vel å gjøre hva man føler er best selv, også finne en som liker det underlivet en har valgt for seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg levner en liten tynn stripe,oxo barberer jeg alt.Hater hAr nedentil....

Til dere som ikke barberer,uhygenisk og ekkelt for mannen du evt har sex med.Fusj

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men...dere som barberer...det vokser jo ut med en gang. barberer dere hver dag da? Hvis ikke blir dere jo gående med stubb. Er jo bare samme dagen som man barberer at man er glatt? Og er det ikke ekkelt at det stikker når det vokser ut mot "bak og ved de ytre kjønnsleppene? For hårene går jo litt inn der og...og hvordan barberer dere? Høvel? Jeg blir fryktelig rødprikkete og får innimellom byller når jeg barberer...men jeg ville gjerne gjort det hadde det ikke vært for dette problemet. Så er det noen som har tips til meg? Kan starte egen tråd også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til dere som ikke barberer,uhygenisk og ekkelt for mannen du evt har sex med.Fusj

Ha ha!

Jeg er veldig glad for å ha en traust mann som ikke bryr seg det fnugg om hår eller ikke nedentil. Og heldigvis ikke er så forfengelig at han barberer seg nedentil selv. Jeg er glad for å ha hår, og ville nok skjemtes litt i en offentlig dusj dersom jeg var helt glattbarbert. Det er nok flere av oss MED hår enn dere uten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har nettopp begynt å barbere meg, jeg gjør dette for at jeg føler det er mer hygienisk og at typen skal få slikke uten å få en hårball i halsen.

ikke det at jeg syntes det er så "pent" ut, det ser jo ut som en barnemus for å si det sånn, ikke misforstå men ja. hehe

men jeg vurderer å droppe det egentli, jeg har ikke merket noe forskjell hygienisk vis før eller etter :forvirret:

+ det klør to-tre dager etter du har barbert deg ogsånn

men angående kløingen...

..hvis jeg bestemmer meg for å beholde det glattbarbert, er det noen som har noen tips angående krem elns jeg kan bruke for at det ikke skal klø sånn?

er litt flaut når jeg går i et senter og kjenner det komme innpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forklar meg hvorfor det er uhygenisk å ha hår på musa?

Endret av Vitamina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Altså, det er ikke uhygienisk å ikke barbere seg nedentil. Nå som jeg er gravid velger jeg å ikke barbere meg fordi man da har mye lettere for å få sopp og urinveisinfeksjon. Jeg holder det pent trimmet og innenfor trusekanten, men det er alt. Men jeg er enig i at det er mer hyggelig med barbert med tanke på oralsex, uten at det betyr at det er mer hygienisk. Jeg er jo uansett ganske nydusjet når det blir aktuelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marcuzen

Dette er bare tøys. Jeg har fortsatt til gode å få et eneste hårstrå i munnen når jeg har slikket en jente. Hvis en mann hevder dette, så er det i så fall et særdeles vikarierende argument fordi han ikke vil markedsføre at han tenner på småjente-fitte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men da må du vel gjøre det ganske ofte (for at det ikke skal klø for deg og stikke typen?. Derimot en liten stuss for å markere trekanten og hindre "vill vekst" er vel kanskje ikke så dumt?

Glattbarbert er som oftest ikke pent. Blir fort "skjeggstubber", rødt og nuppete. Ser ut som en ribbet høne. Dessuten ser det veldig barnlig ut. Jeg foretrekker naturlig behåring eller en ordentlig trekant som er litt stusset. Smal stripe er bare teit.

Og å ta bort alt gjør det veldig uspennende. Det er kvinnelig og vakkert med kjønnshår :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Nysgjerrig_*

Åh så bra at denne tråden finnes!

Jeg har egentlig alltid latt håret stå som det ble skapt, men innenfor trusekanten. Nå i det siste har jeg holdt på med en gutt og barbert meg helt glatt da. Problemet er da så klart at når vi våkner dagen etter, så har det allerede vokst ut litt, og jeg føler meg litt "uklar" til en omgang til. Med andre ord kunne jeg ikke overnattet to netter hos han, uten å ta med barbersaker og liksom bruke tid på badet hans til å barbere igjen. Og selvom jeg hadde valgt å gjøre det, så hadde det jo bare vært masse prikker og blødd som bare F. Og da ser det temmelig stygt ut der nede.

Har da vurdert å la den trekanten stå, men rundt kjønnsleppene og bikinilinja må jo bort hvis han skal kunne slikke meg i fred :P

Problemet er at barbering irriterer huden min og jeg vil ha noe som kan fjerne håret lenge om gangen. Jeg vet at voks er effektivt, men jeg hater det og jeg klarer det aldri. Så den utelukker vi. Er det noe annet dere kan anbefale? Som varer hvertfall mer enn en natt??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Olemann
Har da vurdert å la den trekanten stå, men rundt kjønnsleppene og bikinilinja må jo bort hvis han skal kunne slikke meg i fred :P

Hva mener du egentlig med dette? "slikke meg i fred"??

Nå må dere slutte å styre så fælt med dette kjønnshåret, jenter! Hva er det for slags raringer av noen menn dere drasser på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stockinglover
Hva mener du egentlig med dette? "slikke meg i fred"??

Nå må dere slutte å styre så fælt med dette kjønnshåret, jenter! Hva er det for slags raringer av noen menn dere drasser på?

Helt enig!

La den fine trekanten deres være, men ta gjerne og stuss litt langs kanten dersom den gror litt vildt. Hvorfor skal dere ødelegge noe som både er pent og sexy?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_Nysgjerrig_*
Helt enig!

La den fine trekanten deres være, men ta gjerne og stuss litt langs kanten dersom den gror litt vildt. Hvorfor skal dere ødelegge noe som både er pent og sexy?

Hei igjen :)

Vel, nå har ikke gutten sagt noe om hva han ønsker, for det er egentlig ikke opp til han hvordan jeg ser ut nedentil. Men jeg liker det bare ikke hvis det er en busk. Men jeg lurer på hvordan man stusser håret dere nede, jeg? Noen som kan forklare meg det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 måneder senere...
Åh så bra at denne tråden finnes!

Jeg har egentlig alltid latt håret stå som det ble skapt, men innenfor trusekanten. Nå i det siste har jeg holdt på med en gutt og barbert meg helt glatt da. Problemet er da så klart at når vi våkner dagen etter, så har det allerede vokst ut litt, og jeg føler meg litt "uklar" til en omgang til. Med andre ord kunne jeg ikke overnattet to netter hos han, uten å ta med barbersaker og liksom bruke tid på badet hans til å barbere igjen. Og selvom jeg hadde valgt å gjøre det, så hadde det jo bare vært masse prikker og blødd som bare F. Og da ser det temmelig stygt ut der nede.

Problemet er at barbering irriterer huden min og jeg vil ha noe som kan fjerne håret lenge om gangen. Jeg vet at voks er effektivt, men jeg hater det og jeg klarer det aldri. Så den utelukker vi. Er det noe annet dere kan anbefale? Som varer hvertfall mer enn en natt??

Det finnes jo slike maskiner som napper med seg håret.. Det er også vondt, men noe helt annet enn voksing.. Når man vokser der nede napper det jo i hunden også, men det slipper du greit unna med denne maskiinen.

Det er også noe man venner seg til etter noen ganger, og det vil ikke gjøre så vondt.. Og håret vi jo også være lengere borte hvis det blir nappet ut :)

De har slike maskiner der de selger barbermaskiner. Elkjøp og slike butikker. Du finner det sikkert på nettet også : ))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes jo slike maskiner som napper med seg håret.. Det er også vondt, men noe helt annet enn voksing.. Når man vokser der nede napper det jo i hunden også, men det slipper du greit unna med denne maskiinen.

Det er også noe man venner seg til etter noen ganger, og det vil ikke gjøre så vondt.. Og håret vi jo også være lengere borte hvis det blir nappet ut :)

De har slike maskiner der de selger barbermaskiner. Elkjøp og slike butikker. Du finner det sikkert på nettet også : ))

Hvis det er epilator du sikter til, sier jeg bare AU! (funker sikkert bra på bikinilinja for de som tåler det)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ville virkelig ikke brukt epilator der nede, kanskje helt øverst og bikinilinja hvis man tåler litt, men ikke lenger ned, ser plutselig for meg noen kjønnslepper på vei opp i maskinene, au,au....

Nå på sommeren så tar jeg alt regelmessig, men på vinteren så har jeg hår der men stusser sånn så det ikke er vill jungel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var epilator jeg siktet til ja ;)

For de som tåler det.. Ja, men det er ikke værre enn voksing. Og skal man ha noe som varer lengere enn barbering så er det ikke mange andre muligheter.

Jeg har brukt det selv. Syntes det var vondt de første gangene, men det er noe man venner seg til !

Jeg bruker den helst ikke ved kjønnslppene, men der får jeg heller ikke røde prikker. Og det er fort gjort og barbere!

Det er min mening om det hvertfall:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn liten intimbarbermaskin er genialt synes jeg. Kjøpte min på ellos. Kan enten barbere helt ned, eller sette på sånn trimmer for å la det være igjen noen mm. Bruker den i bikinikanten og "under" funker kjempefint, den tar helt ned, og det blir ikke irritert som ved barbering av høvel. Varierer mellom å stusse det veldig kort overalt med trimmeren og bare ta bikinilinjen, og å ta alt under også. men en trekant må jeg ha, jeg synes ikke det er pent uten noe hår der. det synes ikke kjæresten heller :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Ulla*

Jeg trodde faktisk at å barbere seg nedentil var noe alle gjorde idag... Utenom de over 60 kanskje. Men jeg ser at jeg tok feil. Selv synes jeg det er fryktelig ekkelt med hår der nede, og barberer alt utenom en tynn stripe. Ingen gutter jeg kjenner synes det er akseptabelt med hår nedentil, og de aller fleste barberer selv også. Men det har sikkert med alder å gjøre. Jeg er i begynnelsen av 20-årene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...