Gjest Gjest_Sol79_* Skrevet 21. januar 2008 #21 Del Skrevet 21. januar 2008 Jeg syns Tone er kjempepen og har en utrolig kul stil, men etter at jeg leste bloggen hennes på nettet fikk jeg inntrykk av hun er ganske overfladisk, selvopptatt og ikke så veldig smart. Det hun selv skriver i bloggen sin samsvarer med det bildet media skaper for oss. Signerer bare Tor Milde jeg, "Tone er mer lettkledddame enn hun er artist. Hun stiller opp på alt, viser fram kjæresten, drar til Syden med Se og Hør, er med i reklamer etc" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Julie Skrevet 21. januar 2008 #22 Del Skrevet 21. januar 2008 Hun er da i det minste taktisk og lur. Hun har da en solid årsinntekt, har sørget for å investere i en større leilighet i hovedstaden som lett kan omsettes med god profitt osv. Det er ikke mange på hennes alder som har kommet så langt. Jeg vil kalle det å være taktisk og lur (hvor klok hun er vet vel strengt tatt ikke folk flest?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristin Skrevet 22. januar 2008 #23 Del Skrevet 22. januar 2008 Tråden er ryddet -Reglene Kristin-mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. januar 2008 #24 Del Skrevet 25. januar 2008 Jeg skjønnr ikke hvorfor folk driver og er nærmest småforelska i kjendiser jeg?? Det er jo bare bilder på en skjerm, ikke noen man kjenner eller har møtt eller hatt interessante samtaler med eller noe? Jenter gjør det også, driver og er kjempeopptatt av en eller annen mann som bor i Hollywood som de aldri har møtt? Jeg syns det er så snålt jeg, haha. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_normal_* Skrevet 25. januar 2008 #25 Del Skrevet 25. januar 2008 Les Janteloven, og få dere et liv. Typisk norsk å skulle finne feil med folk som har "alt"! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. februar 2008 #26 Del Skrevet 1. februar 2008 Skjønner ikke hvorfor alle skal tro det er misunnelse med en gang noen sier de ikke liker en pen person. Jeg ser at Tone er en vakker jente, men for pokker,- hun virker helt korka, med tunga mellom tennene,- som skal være "sjarmerende." Hun er fryktelig pr kåt, og spiller på seg selv. Jeg liker ikke kjendiser som er kjendiser bare fordi de er kjent.. Og jeg er mann, bare så det er sagt.. Elsker pene damer, men liker at de har litt mellom øra også!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 7. februar 2008 #27 Del Skrevet 7. februar 2008 Jeg ser at Tone er en vakker jente, men for pokker,- hun virker helt korka, med tunga mellom tennene,- som skal være "sjarmerende." Jeg bryr meg ikke nevneverdig om Idol-Tone. Men er enig i det med tunga.. Det synes jeg blir litt too much. Det er sikkert ubevist, men det ser nesten litt vulgært ut. Kanskje det er kombinasjonen av at hun er ung og pen og tunga gir et forvirrende signal. Enten som lita jente (tenker barnehage) som stikker ut tunga, eller voksen dame som prøver å være sexy. Hm.. dette ble klønete. hehe. Ja ja, sånn omtrent det jeg mener. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. februar 2008 #28 Del Skrevet 9. februar 2008 Jeg mistet litt respekten når jeg leste at hun ble sitert på å ha sagt at hun skjønte at gamle damer på over 30 var misunnelig på henne, fordi hun var en "tight" liten pakke... Hvis det er et korrekt sitat er det en fjollete ting å si, ellers syns jeg hun har pent utseende og har forholdsvis god sangstemme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. februar 2008 #29 Del Skrevet 13. februar 2008 Jeg synes hun er nydelig! Sexy kropp og ser skikkelig flott ut. Ikker ikke den skarpeste kniven i skuffa, men klarer seg sikker helt bra fordet. Vi er vel alle litt småtosjne av og til, men vi blir heldigvis ikke sitert i media etterpå. Jeg er dame og hetro, men hvis jeg skulle hatt sex med ei dame en gang, ja da hadde nok Tone stått som nr.1 :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå