Gå til innhold

Idol Tone

Jessa

Anbefalte innlegg

Til Min Kjære Tone Damli Aaberge (Min lille aubergine)..

Skulle du i fremtiden bli singel. Vær så vennlig å send meg en PM.

-Kurt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Gjest veldig utlogget

Personlig er jeg lei hele Tone Damli Aaberge, uansett hvilken avis eller hvilket blad man kjøper - hun er der!! Jeg er glad ikke jeg er i hennes situasjon; 19 år og "superstjerne"....

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Jente_*

Hun har vel et litt sånt seksuelt kom-og-ta-meg uttrykk da som tenner gutta....

Og vi jenter har lett for å ikke like slike jenter som henne.... Og vi kan ikke forstå hvorfor gutta liker noen som vi selv ikke liker....

Hun har draget! Er andre "vanlige" jenter litt misunnelige kanskje.

Synes hun er dødssøt jeg - og ja hun spiller på å være sexy. Det er vel litt unorskt det. Og hun gir nok blaffen i hva andre mener om seg. Litt unorskt det også. Man skal jo ikke tro at man er noe i trauste Norge. Janteloven.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig hun har sagt mindre lure ting i media, eller at ting hun sier tas ut av sammenheng og vinkles sånn at det ikke ser så smart ut. Selv tenker jeg i blant på hvor smart jeg ville tatt meg ut hvis jeg hadde blitt så eksponert over natta som tenåring...

Og dere som syns hun er så dum: Mener dere virkelig at hun er så dum at ingen gutt burde like henne? Eller sagt på annen måte: Er det bedre å like noen som tilfeldigvis er født mindre pen men smart enn noen som tilfeldigvis er født pen men mindre smart? Og for alle de guttene som sikler på henne har det vel mindre betydning hvor smart hun faktisk er; det er jo ikke akkurat sånn at de kommer til å omgås henne eller at de faktisk trenger ta stilling til om de vil være kjærest med henne.

Lurer litt på hvor høy IQ Brad Pitt har jeg, noen som vet?

Endret av Kosemose
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig hun har sagt mindre lure ting i media, eller at ting hun sier tas ut av sammenheng og vinkles sånn at det ikke ser så smart ut. Selv tenker jeg i blant på hvor smart jeg ville tatt meg ut hvis jeg hadde blitt så eksponert over natta som tenåring...

Og dere som syns hun er så dum: Mener dere virkelig at hun er så dum at ingen gutt burde like henne? Eller sagt på annen måte: Er det bedre å like noen som tilfeldigvis er født mindre pen men smart enn noen som tilfeldigvis er født pen men mindre smart? Og for alle de guttene som sikler på henne har det vel mindre betydning hvor smart hun faktisk er; det er jo ikke akkurat sånn at de kommer til å omgås henne eller at de faktisk trenger ta stilling til om de vil være kjærest med henne.

Lurer litt på hvor høy IQ Brad Pitt har jeg, noen som vet?

Selvsagt er det ikke sikkert hun er så dum, men hun GJØR seg ihvertfall ikke så smart. Det er måten hun prater på (nei, jeg mener ikke dialekten) som jeg synes er verst... Helt greit å flørte med kamera og vifte med vippene, men synes kanskje det blir litt vel drøyt...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tone Damli Åberge er en veldig pen og sjarmerende jente. Hvis jeg hadde vært gutt, hadde jeg garantert siklet på henne selv.

Jeg vil nå hevde at det er mange pene og sexy damer i mediebildet som ikke når henne til knærne en gang, når det er snakk om IQ.

Personlig får jeg magevrengninger av Lene Alexandra! Fri og bevare meg for et brød. Ikke kan hun synge, ikke kan hun danse, tror ikke det er så mye hun kan, utenom å vise fram den fake kroppen sin.

Takke meg til Idol-Tone som faktisk er en naturlig søt jente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt er det ikke sikkert hun er så dum, men hun GJØR seg ihvertfall ikke så smart. Det er måten hun prater på (nei, jeg mener ikke dialekten) som jeg synes er verst... Helt greit å flørte med kamera og vifte med vippene, men synes kanskje det blir litt vel drøyt...

Mulig hun er dum, mulig hun gjør seg dum, mulig hun er smart, mulig hun er midt på treet smart, osv. Hva har det med saken å gjøre egentlig? Hvorfor er det så himla viktig for oss som likevel ikke skal omgås henne? Hvis en gutt syns at hun er søt, hvorfor skal andre jenter da alltid trekke fram at hun er så dum?

Hvis noen har problemer med at hun spiller på sex eller syns det er irriterende at hun får så mye oppmerksomhet kun på grunn av flørtete atferd og utseende så er vel det fair enough å mene det, men hvorfor alt dette maset om at hun er dum? Jeg for min del syns ikke at hun framstår som spesielt evneveik.

Endret av Kosemose
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Line_*

Så det er dumt av henne å flørte med kamera og vifte med vippene altså!? Man er dum om man flørter?? Hææææ??? Jenta får oppmerksomhet og gjør det bra! Kan hende hun oppfører seg som hun gjør vel vitende om at dette betyr mediaoppmerksomhet og karriere. I den bransjen hun er i blir man fort glemt, det nytter ikke å bare gi ut plater og man må være i media. Spør du meg hadde hun vært dum om hun hadde latt være å spille på sine fordeler som en nydelig og sexy jente....!

Misunnelsen lenge leve.... Man er nødt til å finne feil ved folk og om man ikke kan finne feil ved utseende så er det klart at man må si at noen er dum (uten at man kan bevise det i det hele tatt). Hvem av dere kjenner egentlig Tone og kan si at hun er smart eller dum? Dere har bare lest i Se og Hør (det er såååå seriøst) og sett bilde i Mann (og Tone går sikkert rundt halvnaken og tror hun er deilig hele tiden... NOT!) og tror at det er den hele og fulle sannheten om henne. Hvem er det egentlig som er dumme...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Spadamen

Har høyrt ganske utrulege ting om ho. Kva som er sant og ikkje, er då ikkje lett å sei. Det er vel i grunn ganske likegyldig for meg.

Uansett syns eg det er rart at man blir stempla som misunneleg når man syns ei anna jente ikkje er fin. Man kan ikkje forvente at alle skal syns ho er fin. Eg er ein av dei som ikkje syns det, men eg har ingen problem med å innrømme at andre kjente damer er pene.

Endret av Kristin
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lilleulv

Æsj, jeg orker ikke være moralistisk her jeg ass. sier det jeg mener jeg... sorry kosemose :) i tillegg synes jeg hun er kjip, usjarmerende og starter hver eneste setning med du det...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, jeg orker ikke være moralistisk her jeg ass. sier det jeg mener jeg... sorry kosemose :) i tillegg synes jeg hun er kjip, usjarmerende og starter hver eneste setning med du det...

Trenger ikke unnskylde deg for meg :)

Jeg er heller ikke noen fan av Idol-Tone hverken når det gjelder image, stil og musikk. Men jeg syns bare det er så merkelig at intelligensen (eller mangel på) alltid blir dratt fram når det gjelder syngedamer hvis prosjekt er å synge og ta seg godt ut. For meg blir det like absurd som om noen skulle argumentert med at Dag Solstad ikke er kjekk hvis jeg sier at jeg liker bøkene hans. Hvis du skjønner hva jeg mener. Idol Tone har aldri profilert seg på hjerne, det er liksom ikke hennes prosjekt. Derfor syns jeg det blir meningsløst å argumentere med at hun er dum hvis en unggutt sikler på bilder av henne. Hennes intelligens/mangel på intelligens er vel kun relevant for de som skal omgås henne, noe jeg tviler på at noen i denne tråden gjør...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er heller ikke noen fan av Idol-Tone hverken når det gjelder image, stil og musikk. Men jeg syns bare det er så merkelig at intelligensen (eller mangel på) alltid blir dratt fram når det gjelder syngedamer hvis prosjekt er å synge og ta seg godt ut. For meg blir det like absurd som om noen skulle argumentert med at Dag Solstad ikke er kjekk hvis jeg sier at jeg liker bøkene hans. Hvis du skjønner hva jeg mener.

Sånn ellers er jeg veldig enig med dette. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
Gjest kkleppej
Hva er det egentlig med Tone som gjør at så mange gutter sikler på henne?

Ok, jeg ser at hun er en frisk og over gjennomsnittlig pen jente, men er virkelig væremåten hennes noe som appelerer til gutter flest?

:klø:

Kanskje fordi hun bare er en helt utrolig deilig dame, som er formet så nydelig som det går an.

Også har hun er herlig dialekt.

mmmmmmm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ut fra hva jeg kan se i TV-intervjuer virker hun ganske intelligent (blikk/svar/ordformuleringer). Hun er nettopp ferdig med videregående skole og vil studere videre senere i livet. Hun har kommet langt i Idol, kan synge, har humor og er i tillegg pen.

Endret av Kristin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker henne ikke (og nå snakker jeg om media-figuren Tone, kjenner jo henne ikke i Real Life). Men det er pga at det virker så falskt, stylet, hun er som en fasade skapt av plateprodusenter og kjendisblader. Litt slik som Pia Haraldsen, og andre kjendiser som er kjente for å være kjente, skapt av blader og managere, i stedet for at de er kjent for arbeidet sitt som artister.

Jeg synes hun ser veldig ung ut, og da er det litt usmakelig med denne sexy påkledningen - som et barn som lager sexy trutmunn og lange øyenvipper har kledd på seg mammas sexy klær.

Uten at jeg kjenner til grunnen til hennes kjendisstatus, så har jeg lyst til å tenke at hun blir litt utnyttet av kjendismedia som vil gjøre henne til en ting hun kanskje ikke er. Men slik er det kanskje å være ung kjendis.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest Julie

Idol-Tone fremstår som både smart, intelligent, flink til å kommunisere og som pen!

Kan ikke helt forstå denne hetsen...kan det være misunnelse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...