KristineT Skrevet 5. januar 2008 #1 Skrevet 5. januar 2008 Jeg har funne et produkt fra clinique som jeg likte så godt. En ansiktskrem. Men finner ikke ut hvor jeg kan få tak i det i norge... Noen som kan hjelpe meg?? Den heter clinique moisture surge light... Håper noen vet
Nemesis Skrevet 5. januar 2008 #2 Skrevet 5. januar 2008 Du får sjekke på strawberrynet.com da om de kan ha den der.
Gjest Gjest Skrevet 6. januar 2008 #3 Skrevet 6. januar 2008 Jeg har funne et produkt fra clinique som jeg likte så godt. En ansiktskrem. Men finner ikke ut hvor jeg kan få tak i det i norge... Noen som kan hjelpe meg?? Den heter clinique moisture surge light... Håper noen vet De har enkelte moisture surge produkter på www.strawberrynet.com. Hvis du ikke finner den kan du klikke deg inn på Customer Service http://eu.strawberrynet.com/faq.aspx#04 og sende en e-post til adressen du får opp. Jeg har sendt inn noen slike forespørsler noen ganger, noen ganger har den dukket opp hos dem etter noen få dager - andre ganger har det ikke skjedd så mye. Nesten uansett får man svaret "beklager, men det er utsolgt fra leverandør. Vi vil prøve å få tak i produktet. Vennligst følg med på våre nettsider".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå