Gjest Gjest Skrevet 7. januar 2008 #41 Skrevet 7. januar 2008 Du kan også skrive: legjournaler på avveie. Der ser du en sak etter at det ble oppdaget snoking på et sykehus. Det ble foretatt undersøkele blant helsearbeidere rundt om i landet. hele 86% svarte at det var utbredt å lese pasienters journaler. Dette skjer altså med deg og meg, selv om vi ikke er innlagt. Tror du folk på nav er mindre nysgjerrige enn sykehusansatte? Skulle tro de ser nok journaler om de ikke skal bruke dataen til underholdning. Dette har ikke noe med å være paranoid å gjøre som en nevnte tidligere her. Ser nok journaler? Har aldri sett en journal i hele mitt arbeidsliv. Og en legeerklæring inneholder knapt nok opplysninger. Må være på bygda der kompetansen er liten at slikt foregår.
Gjest Gjest Skrevet 7. januar 2008 #42 Skrevet 7. januar 2008 Ser nok journaler? Har aldri sett en journal i hele mitt arbeidsliv. Og en legeerklæring inneholder knapt nok opplysninger. Må være på bygda der kompetansen er liten at slikt foregår. Mener du at kravet til kompetanse ved jobb hos Nav er nindre på bygda enn ellers?
Gjest Gjest Skrevet 7. januar 2008 #43 Skrevet 7. januar 2008 Mener du at kravet til kompetanse ved jobb hos Nav er nindre på bygda enn ellers? Ja. Og om du lurer på hvor jeg har det fra så er det bare å sjekke stillingsannonser.
Gjest Gjest Skrevet 7. januar 2008 #44 Skrevet 7. januar 2008 Les denne, da skjønner dere poenget med at navansatte IKKE under noen som helst omstendighet skal ha hele journalen. http://www.aftenposten.no/helse/article1950630.ece
Gjest Gjest Skrevet 7. januar 2008 #45 Skrevet 7. januar 2008 Ja. Og om du lurer på hvor jeg har det fra så er det bare å sjekke stillingsannonser. Utdyp...står det at det kreves mindre kompetanse på bygda? er du helt idiot?
Gjest Gjest Skrevet 7. januar 2008 #46 Skrevet 7. januar 2008 Utdyp...står det at det kreves mindre kompetanse på bygda? er du helt idiot? Hva tror du? Jeg foreslår at du tenker selv. At du kaller meg idiot er helt greit. Det er jeg sikkert.
Gjest Gjest Skrevet 7. januar 2008 #47 Skrevet 7. januar 2008 Les denne, da skjønner dere poenget med at navansatte IKKE under noen som helst omstendighet skal ha hele journalen. http://www.aftenposten.no/helse/article1950630.ece Her var det NAV KONTROLL som ba om journalene, altså var det ikke det lokale NAV kontor. Det er rimelig å anta at de da hadde en særlig god grunn til å undersøke journalene hos akkurat denne legen. Å kritisere andre når det er en selv som kanskje har gjort noe galt er vel ikke så overraskende.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå