Gå til innhold

Parfyme

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva skal dere ha eller hva brukte du av parfyme på bryllupsdagen din?

Hvorfor akkurat denne?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hva skal dere ha eller hva brukte du av parfyme på bryllupsdagen din?

Hvorfor akkurat denne?

Jeg har 3 favorittparfymer som jeg som regel bytter på å bruke. Regner med å bruke en av dem :) Kommer ellers til å dusje på bryllupsdagen med den dusjsåpa som hører til parfymen og bruke bodylotionen som hører til. :)

Skrevet

Dette har jeg faktisk lurt på kjempelenge :ler:

Jeg liker lette og friske parfymer. Har nettopp kjøpt en fra L'occitane som kjæresten liker. Det er den som lukter kirsebær. Men jeg lurer også på om jeg skal bruke Coco Mademoiselle fra Chanel. Er også veldig glad i de som lukter appelsin/grapefrukt, og fant en fra Ralph Lauren som er frisk (den oransje).

Så der har du tankene mine rundt parfymevalg. Som du skjønner har jeg altså ikke tatt et valg ennå. Vurderer også å gå uten.

Skrevet

Jeg har så mange som minner meg om min kjære, men på bryllupsdagen vil jeg bruke en jeg fikk i gave fra han. Han hadde aldri luktet på den før og bestilte den på nettet kun pga navnet.. Forever and ever heter den.. :) søte mannen min :)

Skrevet
Jeg har så mange som minner meg om min kjære, men på bryllupsdagen vil jeg bruke en jeg fikk i gave fra han. Han hadde aldri luktet på den før og bestilte den på nettet kun pga navnet.. Forever and ever heter den.. :) søte mannen min :)

Høre romantisk ut han der ja, men med fare for å vire negativ, så håper jeg du både har luktet på den og prøvd den på før bryllupet? Litt kjedelig hvis den virkelig ikke passer deg og du skal ha den på bryllupsdagen din...:)

Gjest Gjest_sol_*
Skrevet

Jeg brukte en parfyme som var mer romatisk (blomster

aktig, søt, men også med tyngde) enn dem jeg vanligvis bruker da jeg giftet meg, nemlig Amarige fra Guerlain. Amarige betyr faktisk også giftemål på fransk.

Synes det passet best med en parfyme som jeg ikke bruker ved andre anledninger akkurat den dagen! Stikk gjerne innom et parfymeri og få prøver, og siden man ikke nødvendigvis blir storforbruker av bryllupsparfymen kan jeg jo være at prøven i seg selv er nok. Lykke til! :-)

Skrevet
Høre romantisk ut han der ja, men med fare for å vire negativ, så håper jeg du både har luktet på den og prøvd den på før bryllupet? Litt kjedelig hvis den virkelig ikke passer deg og du skal ha den på bryllupsdagen din...:)

Jada ingen fare der.. fikk en flaske i julegave nå i julen og den var veldig god :)

Litt sånn roseaktig duft... veldig lett og frisk :)

Skrevet
Jeg brukte en parfyme som var mer romatisk (blomster

aktig, søt, men også med tyngde) enn dem jeg vanligvis bruker da jeg giftet meg, nemlig Amarige fra Guerlain. Amarige betyr faktisk også giftemål på fransk.

Synes det passet best med en parfyme som jeg ikke bruker ved andre anledninger akkurat den dagen! Stikk gjerne innom et parfymeri og få prøver, og siden man ikke nødvendigvis blir storforbruker av bryllupsparfymen kan jeg jo være at prøven i seg selv er nok. Lykke til! :-)

Amarige betyr nok ikke giftemål,nei, men det finnes en "Amarige"-parfyme som heter Amarige Mariage, og "mariage" betyr giftemål.

• 4 uker senere...
Skrevet

Jeg aner ikke... er en stund frem ennå da... til vanlig bruker jeg Pure Poison fra Dior, men er mulig jeg finner meg en spesiell til bryllupsdagen...

Skrevet

Ej he 2 parfyme ej bruka til vanli... Begge to e Amour Amour. Den raude bruka ej på vinteren, og den blå/rosa om sommaren. Men mannen min e mest gla i den raude, so då blir de nok den på bryllupsdagen tenke ej :)

Skrevet

Jeg lånte en prøvedusj av ett eller annet i parfymeriet der jeg ble sminket, faktisk...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...