Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Lizbet
Skrevet

Hvordan kan det ha seg....med et utall gravide venninder rundt seg og også noen med småbarn....tanken kommer helt automatisk - jeg vil og!!!

Jeg synest gravide kvinner er så utrolig vakre - dere har liksom en egen aura om en kan si det slik...

Så jeg tenker igjen....jeg vil og!! Bare ikke helt enda :wink:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei!! :hoppe:

Vet hvordan du har det. Er selv kjempe "verpesyk"... :)

Syns jeg ser alle disse herlige små ungene overalt jeg.

Men det er ikke slik at jeg og kjæresten min planlegger å få unger da. Men vi er enige i at skjer det så skjer det, og da blir vi kjempeglade :ler2:

Men jeg blir alltid ekstra "verpesyk" når noen jeg kjenner er gravide.

men min tid kommer nok den også :P

:hoppe: Gleder meg! :hoppe:

Skrevet

"Vi" tok den siste p-pillen i går!

Håper og ber om at vi er heldige tidlig.

Dette er godt planlagt og noe vi har ventet på. Hadde det ikke vært for at vi gifter oss 31.mai i år så hadde vi blitt prøvere tidligere tenker jeg! :wink:

Gjest eminel
Skrevet

Jeg har også lyst på baby :o Hadde jeg bare vært ''klar'' for det....

1. Først og fremst vil jeg fullføre utdannelsen min, så jeg vet at jeg alltid vil ha en trygg jobb, og at jeg slipper å studere når jeg har små barn å prioritere.

2. Være sikker på at kjæresten min ønsker barn like høyt som meg, og at han vil stille opp for meg - alltid. Samboerskap er viktig. Jeg ikke få barn som alenemor. Dessuten har jeg den oppfatning at et barn bør vokse opp med begge foreldrene rundt seg.

3. Nyte den tiden jeg bare kan være meg selv, og gjøre akkurat det jeg vil, når jeg vil. Leve ut drømmene mine. Jeg sier ikke at det er for seint når jeg er blitt mor, men da vil ungen alltid ha 1. plassen i livet mitt, og bli prioritert før meg selv.

Det er det beste for både meg selv og barnet og vente noen år til. Det haster jo ikke :)

Gjest Gjesta
Skrevet

Verpesyk ja... :lol: Innimellom så...Hender jeg ser langt etter gravide og barnevogner - og ikke for å snakke om baby-avdelingene i klesbutikkene...Lurer så innmari på hvordan det ville være å bli mamma... :roll:

Men så går det over igjen!

Gjest Zalomine
Skrevet

Ja, jeg er verpesyk som bare det, uavhengig av om folk rundt meg får barn. Mine venner, de har slett ingen slike planer. Men mine kusiner, som jeg forsåvidt nesten aldri ser, de er gravide svært mange av dem for øyeblikket. Ei som er ett år eldre enn meg, et år og en dag, vi vokste opp som naboer, hun er høygravid med sin andre nå....

Vel, sambo og jeg prøver ikke enda, for vi vil ha en mer stabil økonomi, og mer tid til å være bare oss. Det er lenge til vi er det igjen, ikke sant? Det haster ikke, vi har bare vært sammen i knapt to år. Men jeg ser nok langt etter barnevogner og barneklesavdelinger ja.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...