Gå til innhold

Trenger forslag til selskapslokaler i Moss

Gjest Gjest_Nyforlovet_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Nyforlovet_*

Er det noen av dere som har forslag til selskapslokaler i Moss eller i området rundt? Jeg er særlig interessert i lokaler hvor man kan ta med drikke til middagen selv, evt kun til baren etterpå, men alt er av interesse så fremt det er ikke for dyrt. Det blir ikke Refsnes Gods for å si det slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_Nyforlovet_*

Jeg har tittet litt på Torderød. Noen som vet hva det koster å leie og om de er behjelpelige med å finne catering?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *marie*

Vi skal ha selskap på Torederød.

Hvis du leier alle rommene slik vi skal er prisen ca 6000. Husker ikke helt nøyaktig. Da har du lokalene fra fredag klokken fire til søndag klokken to eller noe lignende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Nyforlovet_*

Tusen takk for svar! :)

*marie*: Hva er inkludert i leien? Jeg tenker på bord, stoler, dekketøy (til både middag og kaffe) og vask.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Siri_*

Hei! Hva med Balke Gård i Rygge, der kan du ha med drikke selv. Virker veldig bra! Skal selv ha vårt bryllup der i september. Eller så er det jo Ekeby gård i Rygge, litt annerledes. Jeløy Radio og Røed gård er jo også steder som arrangerer bryllup. Når skal du gifte deg da? Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest *marie*
Tusen takk for svar! :)

*marie*: Hva er inkludert i leien? Jeg tenker på bord, stoler, dekketøy (til både middag og kaffe) og vask.

Litt usikker desverre og finner ikke papirene akkurat nå.

Men bord, stoler og dekktøy er i alle fall inkludert. Tror vask er inkludert også.Skal legge inn et mer nøyaktig svar når jeg finner papirene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Nyforlovet_*
Hei! Hva med Balke Gård i Rygge, der kan du ha med drikke selv. Virker veldig bra! Skal selv ha vårt bryllup der i september. Eller så er det jo Ekeby gård i Rygge, litt annerledes. Jeløy Radio og Røed gård er jo også steder som arrangerer bryllup. Når skal du gifte deg da? Lykke til :)

Tusen takk for forslag! Skal sjekke de ut. :)

Vi har ikke bestemt dato ennå. Tenkte å finne et lokale vi liker, og deretter finne en dato hvor både kirke og lokale er ledig. Men mest sannsynlig blir det nå til høsten.

Litt usikker desverre og finner ikke papirene akkurat nå.

Men bord, stoler og dekktøy er i alle fall inkludert. Tror vask er inkludert også.Skal legge inn et mer nøyaktig svar når jeg finner papirene.

Takk for svar!

Er jo ikke alle steder hvor de har dekketøy til 60, og det er kjipe ekstra utgifter siden man sjelden trenger dette selv i etterkant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Nyforlovet_*

Da har vi fått sjekket litt.

Både Røed Og Jeløy Radio har sjenkebevilgning, så der kan man ikke ta med drikke selv. Røed hadde en gjennomsnittspris per kuvert på cirka 1300 kroner.

Torderød gård så må man benytte seg av Skipperstuen sin catering, men man kan ha med drikke selv dersom man ønsker det.

På Balke gård kan man jo også ha med drikke selv, men alt annet enn drikke, kake og blomster/pynting er dekket i kuvertprisen.

Vi skal ta en tur og titte på begge steder så får vi se hva vi velger. Det begynner jo å bli fullbooka både i kirken og i lokalene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...
Gjest truskelura

Hei, vi skal også gifte oss i mosseområdet. Er det noen som har en nett side eller noe info om Druidegården?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 måneder senere...
Gjest innflytter

Jeg har akkurat flyttet til Moss og skal også etterhvert arrangere bryllup i Moss & omegn. Et hovedpoeng for oss er å finne et lokale med sjøutsikt. Jeløy Radio og Refsnes var veldig skuffende, det siste liggende midt i villabebyggelse og det første omringet av master.....

Torderød gård ser veldig flott ut, men det ligger vel ikke ved sjøen?

Noen som har giftet seg på Alby? Har man sjøutsikt? Hva med Balke og Ekeby?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har akkurat flyttet til Moss og skal også etterhvert arrangere bryllup i Moss & omegn. Et hovedpoeng for oss er å finne et lokale med sjøutsikt. Jeløy Radio og Refsnes var veldig skuffende, det siste liggende midt i villabebyggelse og det første omringet av master.....

Torderød gård ser veldig flott ut, men det ligger vel ikke ved sjøen?

Noen som har giftet seg på Alby? Har man sjøutsikt? Hva med Balke og Ekeby?

Jeg tror ikke Torderød har sjøutsikt, og det ligger vel nesten mer i villabebyggelse enn det Refsnes gjør. Balke har heller ikke ikke sjøutsikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Hvor mange gjester er dere da? Hvis du skal ha sjøutsikt er Søli Båthavn på Jeløya et godt alternativ. Lokalet eies av seileforeningen, og jeg tror det rommer mellom 50-60 mennesker (kanskje flere)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var i bryllup på Alby i helgen, og det var veldig bra! Det er jo ikke sjøutsikt innenfra, men det er fantastisk utsikt utover fjorden fra hagen. Masse fine steder å ta bilder der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 7 år senere...
  • 5 måneder senere...
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...