Gå til innhold

Åpen løsning stue og kjøkken

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Mari_*
Skrevet

Jeg har åpen løsning i 1. etasje. Pr. i dag så er det veldig mye furu. Selvfølgelig er trappa opp til 2. etasje også furu.

Jeg har nå planer om å skifte kjøkken og pusse opp stua og kjøkkendelen samt skifte ut møbler. Siden jeg har vært igjennom det med furu, fra den gangen til det var fint og trendy til i dag hvor du er drit lei så ønsker jeg litt hjelp slik at det blir en helhet.

Jeg ønsker meg klassiske og varige løsninger. Kjøkkeninnredning er jo ikke noe du bytter ofte. Denne sees fra stuedelen.

Vurderer sterkt å bruke en interiørkonsulent. Hvordan finner jeg denne yrkesgruppen? Kan jo være både konsulent og arkitekt. Hva er forskjellen?

Ellers så tar jeg gjerne i mot gode råd for å skape en helhet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå vet ikke jeg hvor du bor. Men selv tok jeg kontakt med eieren av en interiørbutikk som selger ting i min stil på hjemstedet mitt. De hjalp meg i alle fall.... Og kanskje de i alle fall kan anbefale noen...

Det første som slo meg var å male furutrappen, og kanskje skifte ut rekkverket med noe i glass eller stål, eller kanskje bare male dette også. Det kan bli veldig lekkert :)

Ang kjøkken vil jeg bare anbefale å ta en titt på kvik.no. Der fant vi vårt drømmekjøkken. De har kjøkken som er lave i pris, og kommer flatpakket som fra Ikea. Men jeg syns de har mye bedre utvalg, og mye mer klassiske pene kjøkken enn det Ikea har. For der har jeg ikke klart å finne noe jeg likte..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...