Gå til innhold

Teit med bare navn i gifteringa?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Molly_*
Skrevet

Jeg og samboren reiser til utlandet og gifter oss i februar, aldri drømt om noe stort bryllup, gelder meg til denne kjærlighetsturen. Har bestilt fine enkle ringer i dag, men kom først til å tenke på etter at vi bestilte, at det kanskje skulle stått noe mer enn bare navna våre og bryllupsdatoen inni? Hva synes dere? Er vel bare en bagatell, men for tenker på det lell:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ingenting som er teit eller feil å ha inni en giftering.

Det har dere akkurat det dere har lyst til. Noen har din ..... og dato.

Selv har vi din for alltid og dato. Ingen navn.

Alt er normalt, og det finnes tusen muligheter.

Syns det høres helt fint ut jeg. Og høres ut som et bryllup etter min smak også :) Lykke til!! Og ha en fantastisk dag :)

Gjest Gjest_Molly_*
Skrevet
Det er ingenting som er teit eller feil å ha inni en giftering.

Det har dere akkurat det dere har lyst til. Noen har din ..... og dato.

Selv har vi din for alltid og dato. Ingen navn.

Alt er normalt, og det finnes tusen muligheter.

Syns det høres helt fint ut jeg. Og høres ut som et bryllup etter min smak også :) Lykke til!! Og ha en fantastisk dag :)

Ja, angrer litt på at vi ikke sa "din" og navnet, menmen, går sikkert an å si ifra tidlig mandag, men ringene er egentlig ikke det viktigste heller da, men gleder meg til å ha bevise på finger`n:)

Ingen som vet noe annet enn de to som har skrevet forlovelsespapirene.. spent på hva folk sier når de får vite det i ettertid.. men jeg har aldri drømt om noe stort kirkebryllup, så det blir nok bra det her:D Takk for svar:)

Skrevet
Ja, angrer litt på at vi ikke sa "din" og navnet, menmen, går sikkert an å si ifra tidlig mandag, men ringene er egentlig ikke det viktigste heller da, men gleder meg til å ha bevise på finger`n:)

Ingen som vet noe annet enn de to som har skrevet forlovelsespapirene.. spent på hva folk sier når de får vite det i ettertid.. men jeg har aldri drømt om noe stort kirkebryllup, så det blir nok bra det her:D Takk for svar:)

Det er jo mulig at de kan gravere inn "Din" foran navnene?

Skrevet

Et vennepar av meg har "gift med" foran navnene :)

Skrevet

Sånn, da skaffa jeg meg like godt en profil her inne:)

Ja, jeg kan sikkerttdfå det på senere. Har liksom ikke tenkt så nøye på hva jeg skulle ha inni ringa, mest tenkt på hotell, ambasaden, og kjolen da, den er enda ikke på plass.. sukk.. men skal ikke ha brudekjole da, så jeg håper drømmekjolen dukker opp snart...

Hadde ikke trodd jeg skulle bli så ivrig jeg, jeg som aldri skulle gifte meg.. *rødme*

Skrevet

Vi har bare datoen inni.

Også har vi initialene på utsiden med en diamant mellom.

Skrevet
Jeg og samboren reiser til utlandet og gifter oss i februar, aldri drømt om noe stort bryllup, gelder meg til denne kjærlighetsturen. Har bestilt fine enkle ringer i dag, men kom først til å tenke på etter at vi bestilte, at det kanskje skulle stått noe mer enn bare navna våre og bryllupsdatoen inni? Hva synes dere? Er vel bare en bagatell, men for tenker på det lell:)

Så lemge du tenker på det, så spørs det om ikke du angrer en smule på at du ikke graverte inn.

Er ikke det fort gjort og gjøre noe med det i etterkant da?

Vi graverte inn bryllupsdatoen i etterkant.

Hadde jeg giftet meg i dag, så vet ikke jeg om jeg hadde tenkt så mye på det, men dengang da var det veldig viktig for meg. :)

Skrevet

Vi har "din kjære" og så navnene.. Var min kjære som fant på det. Han fikset ringer og fridde uten at jeg visste noen ting. Ble overrasket over at han klarte å finne på en så fin tekst inni ringene :)

Skrevet

Går sikker an for oss i etterkant. Valgte ganske tjukke enkle ringer, og har begge navn på tre bokstaver, så det er nok bra med plass inni. Det viktigste for meg er i grunn at han går med ringen, for han har aldri gått med ring noen gang, så det betyr vel mest for meg:) Men angrer jeg kan jeg jo som dere sier bare få mer på etterpå. Tenkte litt på kallenavnene våre inni, men litt flaut å si de i butikken, hehe:)

Merker at jeg uansett gleder meg masse til å kunne gå med ringen jeg!

Skrevet

Vi har foreløbig bare forlovelsesringer, men det er disse vi skal bruke når vi gifter oss også. I våre ringer står navn og dato - ikke noe klissete "din" eller "for evig". :fnise:

Skrevet
Vi har "din kjære" og så navnene.. Var min kjære som fant på det. Han fikset ringer og fridde uten at jeg visste noen ting. Ble overrasket over at han klarte å finne på en så fin tekst inni ringene :)

Er vel forlovelsesringene det står dette inni da, men regner med vi kommer til å ha det samme inni gifteringene.

Skrevet
Vi har foreløbig bare forlovelsesringer, men det er disse vi skal bruke når vi gifter oss også. I våre ringer står navn og dato - ikke noe klissete "din" eller "for evig". :fnise:

Har ikke forlovelsesringer vi da, er jo ingen som veit at vi skal gifte oss:) Men jeg tror no at viender opp med å ha det stående slik vi bestilte, så kan vi heller legge til noe om vi angrer.

Skrevet

Er det mulig å få omgravert det man har skrevet i ringene? Har lyst å gravere inn noe annet.

Skrevet

Vi har bare navn, ikke dato. Så jeg syns ikke det er teit....

Skrevet

Vi syns "Din" var for teit og hadde ikke lyst på noe annet søtt kliss heller. Vi forsøkte å komme på noe morsomt, som ikke var harry men klarte ikke.

Så i våre står det enkelt og greit:

*Emma* og *Emmamannen* 13.03.2007

Vi ønsket egentlig:

*Emma* :hjerte: *Emmamannen* 13.03.2007

men han som graverte for oss hadde ikke mulighet til å lage hjerte....

Gjest snazaroo
Skrevet
Vi syns "Din" var for teit og hadde ikke lyst på noe annet søtt kliss heller. Vi forsøkte å komme på noe morsomt, som ikke var harry men klarte ikke.

Vi ønsket egentlig:

Det var veldig kult! Søren at vi ikke tenkte på det da. Vi endte opp med "Din". Skikkelig klissete som deres sier :fnise: Jeg synes det er kjempekoselig med mid Din, men nå fikk jeg lyst til å gjøre som dere. Det går nok ikke gitt. Og vi skal bruke de samme ringene til gifteringer også.

Vi var mest opptatt av at det ikke gikk an å gravere utenå ringene, som vi egentlig ønsket vi da. Hmm.

Skrevet

Vi ønsket egentlig:

Ja, det var kjempefint... Hadde kanskje vurdert noe slikt om jeg hadde tenkt på det før.. Evt navnene vår med + tegnet imellom. Men etter hvert som jeg har tenkt på det blir det fint med navn og dato også:)

Skrevet

Hvor mange skal se i ringen din? En bagatell i mine øyne, men så står det bare navnene i våre også. Det var fordi de rett og slett ikke var plass til noe mer, men jeg føler ikke at ringene er av mindre betydning av den grunn. Det er ikke det som står på innsiden som er det viktigste

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...