Gjest Gjest_Jolla_* Skrevet 5. januar 2008 #1 Skrevet 5. januar 2008 Noen som har vært i London til ulike årstider og kan si noe om hvilken årstid de synes er best å dra dit på? Jeg bryr meg ikke så mye om det er mye turisme, men tenker heller på hva kan være av interesse å se/besøke. Da evt hva som kan/anbefales å gjøre om sommeren som ikke kan gjøres om vinteren og vice versa! Var der en ukes tid i februar for noen år siden, men ble syk under oppholdet og husker derfor ikke så mye av turen.
Grissini Skrevet 5. januar 2008 #2 Skrevet 5. januar 2008 Jeg syntes våren eller høsten er best. Sommeren kan fort bli veeldig varm for turisme og vinteren er ganske sur og vindete.
spardame Skrevet 5. januar 2008 #3 Skrevet 5. januar 2008 Har vært der om høsten og våren, og synes begge deler har ært fint. Ellers er det jo et tips å dra mens det er salg da...
Trampe Skrevet 5. januar 2008 #4 Skrevet 5. januar 2008 Det meste i London kan jo gjøres hele året, kan det ikke? Jeg har vært der fem-seks ganger, og anbefaler våren eller høsten. Sommeren er varm og det er ufattelig mye turister der da kontra april eller september.
Leone Skrevet 5. januar 2008 #5 Skrevet 5. januar 2008 Jeg har vært der i påsken, som det året var i slutten av mars. Kjempedeilig temperatur ifht Norge. Var endel turister da selvsgat ettersom det var i påskeferien. Men skal vel litt til å reise dit uten at det er andre turister der ;o) Jeg har også inntrykk av at London er en by for alle årstider!
Bomull Skrevet 5. januar 2008 #6 Skrevet 5. januar 2008 Vi var der i april og hadde det veldig godt og varmt. Det var vel rundt 25 grader og strålende sol. Andre jeg kjenner har vært der om sommeren og har hatt over 30 varmegrader. Det var visst helt grusomt å shoppe og være turist da. Så jeg holder med de andre, vår og høst er nok best.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå