Gjest Gjest Julie Skrevet 5. januar 2008 #1 Skrevet 5. januar 2008 Tja, hva synes dere unge i generasjon C om Rick Roll - helten fra 1980-tallet? Hva synes dere om hans dancemoves Er dere klar for Rick Roll? http://www.youtube.com/watch?v=eBGIQ7ZuuiU
Tabris Skrevet 8. januar 2008 #5 Skrevet 8. januar 2008 Hehe, nei, bare generelle minner fra den tiden. Litt feil smiley, kanskje.
Gjest Gjest Skrevet 8. januar 2008 #6 Skrevet 8. januar 2008 Eller er det slike "menn" vi vil ha? BROS lurer på når de vil bli berømte. De ble vel aldri det mer enn med denne hit'en:
lille_lam Skrevet 8. januar 2008 #7 Skrevet 8. januar 2008 Eller er det slike "menn" vi vil ha? BROS lurer på når de vil bli berømte. De ble vel aldri det mer enn med denne hit'en: He he, husker jeg likte den Bros sangen sikkelig og Rick Astley hadde jeg et ambivalent forhold til :gjeiper: He he, se på dansinga hans, he he
Mischa Skrevet 8. januar 2008 #8 Skrevet 8. januar 2008 haha jeg syns det er komisk å se på han herlig med høyt liv på olabuksa og olaskjorte! men det var sikkert helt normalt og hot på den tiden, jeg er født på 80-tallet, men han er likevel "for gammel" til at jeg har noen minner..
Billebill Skrevet 8. januar 2008 #9 Skrevet 8. januar 2008 Ikke et vondt ord om Rick Astley - han var faktisk min aller første forlelskelse! Hadde klistremerke av han ved siden av sengen min, hukser jeg. Litt av et støkke! Hehe. Godt smaken forandrer seg en del med alderen - selv om jeg innrømmer at jeg fortsatt får litt sommerfugler i magen når jeg hører denne sangen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå