Gjest Gjest Skrevet 5. januar 2008 #1 Skrevet 5. januar 2008 Noen som vet om noen gratis bra hjemmesider?
Gjest Eline80 Skrevet 5. januar 2008 #2 Skrevet 5. januar 2008 Noen som vet om noen gratis bra hjemmesider? www.piczo.com Veldig enkel å jobbe med.
Gjest Pia 30.08.08 Skrevet 6. januar 2008 #4 Skrevet 6. januar 2008 ikke piczo! takler ikke de sidene, er så sinnsykt mye reklame og dritt. kjemperotete! angelfire eller freewebs er grei hvis du er helt blank, hvis du kan grunnleggende html er geocities eller awardspace de beste. sistnevnte er vel tryggest, for har vært endel surr med sider som ble plutselig borte fra geocities i sommer. hvis du vil lære html er www.lissexplains.com helt utrolig genialt
pinkybride Skrevet 31. januar 2008 #5 Skrevet 31. januar 2008 hvor mye koster det for sider hos www.bryllupsdagen da? De er kanskje litt kjedelige. Kunne godt tenkt meg tips til et sted det er LETT og lage sider og helst gratis eller veldig billig!
Eivór Skrevet 31. januar 2008 #6 Skrevet 31. januar 2008 hvor mye koster det for sider hos www.bryllupsdagen da? De er kanskje litt kjedelige. Kunne godt tenkt meg tips til et sted det er LETT og lage sider og helst gratis eller veldig billig! Hos www.bryllupsdagen.no koster det vist 495,- hvis det er uten passord. Er et tillegg på ca 100 kr med passord. Vi har valgt å kjøpe hjemmeside via bryllupsdagen.no og er veldig fornøyd med den. Er utrolig lettvint og ikke noe vanskelig å få til Men det koster jo litt..
Alyssa Skrevet 31. januar 2008 #7 Skrevet 31. januar 2008 www.123hjemmeside.no er gratis de første 30 dager og koster 129 kroner i kvartalet etter det. Er kjempefornøyd med den!
Silje79 Skrevet 1. februar 2008 #8 Skrevet 1. februar 2008 Vi har også på bryllupsdagen.no Kjempe lette sider som er raske og fine å jobbe med. 495,- og de pengene er det verd!
Apple- Skrevet 1. februar 2008 #9 Skrevet 1. februar 2008 TS ber om tips om en gratis hjemmeside... Jeg lurer på det samme.
Gjest Gjest Skrevet 1. februar 2008 #10 Skrevet 1. februar 2008 Må det være standard hjemmeside? Vi har opprettet en blogg hos blogspot for å legge inn informasjon om bryllupet som kart, link til ønskeliste og info om overnatting etc.
pinkybride Skrevet 1. februar 2008 #11 Skrevet 1. februar 2008 googlepages Prøvde googpages, men de var jo utrolig kjedelige. 5 kjedelige fonter, og bare trøtte bakgrunner... er det virkelig så lite muligheter, eller har jeg gått glipp av noe?
Donand Skrevet 25. januar 2015 #12 Skrevet 25. januar 2015 Sjekk gjerne ut lenken i signaturen min dersom du er ute etter en gratis hjemmeside eller blogg. Riktignok er det for det meste listet gratis webhotell der, så tar litt tid å sette opp en side. Men ved hjelp av f.eks wordpress er det ikke veldig vanskelig.
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2015 #13 Skrevet 25. januar 2015 Sjekk gjerne ut lenken i signaturen min dersom du er ute etter en gratis hjemmeside eller blogg. Riktignok er det for det meste listet gratis webhotell der, så tar litt tid å sette opp en side. Men ved hjelp av f.eks wordpress er det ikke veldig vanskelig. Jeg vet ikke jeg, tror kanskje TS fant en side etter 7 år? Anonymous poster hash: 7ab15...f93 1
Donand Skrevet 25. januar 2015 #14 Skrevet 25. januar 2015 Jeg vet ikke jeg, tror kanskje TS fant en side etter 7 år? Anonymous poster hash: 7ab15...f93 Ops. Så ikke hvor gammel tråden var
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå