Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei

for flere år siden så var det ei jente som het brita katrine wallevik som sang inn en kasett før hun døde av kreft.. noen som har denne?

skulle så gjerne hatt de sangene.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet
hei

for flere år siden så var det ei jente som het brita katrine wallevik som sang inn en kasett før hun døde av kreft.. noen som har denne?

skulle så gjerne hatt de sangene.....

Jeg hadde den en gang, men spilte den så mye at den ble ødelagt. Husker jeg den gang fikk den tilsendt av ei venninne på sørlandet. Tror jeg ville kontaktet en platebutikk i Kristiansand eller noe. Kanskje de har den eller vet hvilket plateselskap som ga den ut. Husker veldig gidt noen av sangene...flott jente!

Skrevet

det er jeg hlet enig i... husker at den ble utrolig mye spilt hjemme oxo ..... og fikk lyst til å høre det igjen......

utrolig nok hva man kommer på når man ligger våken om natta :)

takk for svar..... håper noen andre kan ha den på lur :P

Gjest Gjest_Greta_*
Skrevet

"Det kiler i magen, kunne vi bare bli kjent. Nå har han bodd her i 4 dager, og ingenting er skjedd. Kanskje kommer det litt brått. Men jeg liker ham veldig godt.."

Jeg hadde aldri noen kassett, men hun ble spilt på Halv7, eller en versjon av Halv7. Husker jeg gråt da jeg hørte at hun var død.

Har ikke kassetten som sagt, men det vekket et minne hos meg. HUn ville vært en voksen dame idag.

• 2 uker senere...
Gjest Gjest_Hanne_*
Skrevet

Hei!

Jeg ser dere ønsker og høre Brita Wallevik, da kan dere gå inn på denne siden: http://www.barneselskapet.musikkonline.no/...bum.asp?id=9668

Der kan dere enten høre smakebiter eller kjøpe hele cd'en, det koster 8,50 kr pr sang. Eller 99 kroner for hele cd'en. Da blir den lastet ned til pc'en :)

Håper dette hjelper!

Mvh Hanne

Skrevet

tusen tusen takk..... har vært innom å hørt småklipp å denne skal jeg virkelig kjøpe... tror nok min 5 årig jente kommer til å like denne ....

tusen tusen takk for hjelpa:)

• 2 måneder senere...
Gjest Gjest
Skrevet

heisann. ja jeg har den kassetten;)

• 4 måneder senere...
Skrevet
heisann. ja jeg har den kassetten;)

Jeg og. Men kassettspilleren min er ødelagt, så det er lenge siden jeg har fått hørt på den.

Skrevet

Men nå har jeg lastet ned albumet! Tusen takk for tipset!!!

• 1 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...