Gjest Lizbet Skrevet 22. april 2003 #1 Skrevet 22. april 2003 Leste i tråden om hvilken parfyme du bruker og om du er varm eller kald person.... Kan noen påta seg å forklare dette med varm og kald???
kristine 80 Skrevet 22. april 2003 #3 Skrevet 22. april 2003 Er du vår,sommer,høst eller vinter... :-? Bruker du varme eller kalde farger. Du kan gå og teste deg, til fagutdannede. Det koster ikke så veldig mye. Kalde personer passer f.eks. sølv og varme gull. Hudfarge ogøyenfarge osv.. Tenk på hva du passer :D Kristine
Gjest Mzfire Skrevet 22. april 2003 #4 Skrevet 22. april 2003 Vinter og sommer er kalde farger. Høst og vår er varme farger. Jeg mener å ha lest at høst kler brunt, orange og varme rødfarger. Det er farger jeg ikke liker. Altså du kler vanligvis de fargene du liker. Tror selv jeg er sommer, men har kjempe lyst til å få sånn fargeanalyse. Greit å vite hvilken sminke og klær en får farge av og som passer nettopp deg. Om noen vet hvor jeg kan henvende meg for en slik analyse, er det bare å si ifra
Gjest Liten Skrevet 22. april 2003 #5 Skrevet 22. april 2003 Her finner du steder i Oslo som utfører fargeanalyse, Mzfire
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå