Gå til innhold

slettet

Fremhevede innlegg

Gjest vrient...
Skrevet
I tråden, ja, men ikke før du forklarte meg HVOR du bodde.

....

En annen ting er at jeg har så flyskrekk at jeg nesten ikke kan fly, og i dette snøkaoset er det nesten ikke forsvarlig å kjøre 7 timer til Bergen.

Det sto da ganske godt forklart på side 1...

Videoannonse
Annonse
Gjest lissi32
Skrevet
Det sto da ganske godt forklart på side 1...

Har du ganske rett i;O) Står veldig godt forklart i første innlegg fra meg. Tror nok bare noen har behov for å provosere litt. Jeg gir ikke så mye oppmerksomhet til sånne!! ;O)

Gjest GossipGirl
Skrevet
Har du ganske rett i;O) Står veldig godt forklart i første innlegg fra meg. Tror nok bare noen har behov for å provosere litt. Jeg gir ikke så mye oppmerksomhet til sånne!! ;O)

Nei, jeg er ikke ute etter å provosere, så der tar du nok grundig feil. Morsomt at du velger å tillegge meg en del egenskaper, og samtidig påstå at _jeg_ er ute etter å provosere.

For øvrig, ser nå at du hadde skrevet det, men etter å ha lest gjennom hele tråden, glemte jeg det. Det jeg ville frem til var at du ikke opplyste om avstanden mellom destinasjonene.

Håper for øvrig du får en morsom helg.

Skrevet
Nei, jeg er ikke ute etter å provosere, så der tar du nok grundig feil. Morsomt at du velger å tillegge meg en del egenskaper, og samtidig påstå at _jeg_ er ute etter å provosere.

For øvrig, ser nå at du hadde skrevet det, men etter å ha lest gjennom hele tråden, glemte jeg det. Det jeg ville frem til var at du ikke opplyste om avstanden mellom destinasjonene.

Håper for øvrig du får en morsom helg.

Ja, og siden du glemte det så er det selvfølgelig helt greit at du er frekk og storkjefta. :roll:

Gjest GossipGirl
Skrevet
Ja, og siden du glemte det så er det selvfølgelig helt greit at du er frekk og storkjefta. :roll:

Jeg har verken vært frekk eller storkjeftet, jeg har uttrykt mine tanker om dette valget, (ettersom TS etterspurte tanker fra andre), riktignok på en kritisk måte.

De første innleggene var kritiske fordi TS ikke oppgav at hun skulle til Bergen, eller noe om avstandene mellom destinasjonene.

Mulig at TS har fått en del kritikk her, men stiller en spørsmål på et forum, må en tåle både positive og negative svar. :)

Gjest lissi32
Skrevet
Jeg har verken vært frekk eller storkjeftet, jeg har uttrykt mine tanker om dette valget, (ettersom TS etterspurte tanker fra andre), riktignok på en kritisk måte.

De første innleggene var kritiske fordi TS ikke oppgav at hun skulle til Bergen, eller noe om avstandene mellom destinasjonene.

Mulig at TS har fått en del kritikk her, men stiller en spørsmål på et forum, må en tåle både positive og negative svar. :)

Det står i første innlegg at det er i Bergen. Hadde ikke nevnt det om det ikke var avstand.

Gjest lissi32
Skrevet (endret)

.

Endret av lissi32
Skrevet

Lissi32:

Jeg vil ikke rette noe kritikk mot deg, men jeg ber deg tenke deg litt om.

Her på nettet, hvor alle kan lese, også din sjef, og med stor sannsynlighet noen som jobber på din arbeidsplass. Det er mange ansatte i nevnte kjede...

Du røper hva du jobber med, hvor du jobber, det er ikke vanskelig å finne ut hvilken hotellkjede det er snakk om, hvor du bor, at du skal på seminar i Sverige...

Og i tillegg til dette legger du ut om at du ikke vil på seminar, hvorfor, og en hel haug med informasjon, jeg er sikker på at din arbeidsgiver ikke visste fra før.

Jeg personlig syns dette er SVÆRT naivt.

Du er sannsynligvis rundt 32 år, og burde etter min mening tenkt såpass langt selv.

Gjest lissi32
Skrevet (endret)

.

Endret av lissi32
Skrevet

Nei, men det jeg mener er at det kan slå tilbake på deg senere, ved å eksponere deg såpass som du gjør.

Å være helt åpen mot sjefen sin, er sikkert vel og bra. Jeg for min del er ikke det. I alle fall ikke hvis jeg er nyansatt.

Jo mer en sjef vet om det, jo mer sårbar er du. Tenker du ikke på det? I en senere situasjon hvor feks du og sjefen er uenige. Hvem tror du har overtaket? Du eller sjefen, som vet dine absolutt svakeste punkter, og hva du sliter med i privatlivet.

Og har du planer om å avansere, eller klatre på karrierestigen, så kan det å holde korta tett til brystet lønne seg. Og ikke si så altfor mye om privatlivet sitt.

Jeg antar at du ikke har sagt til sjefen din at du diskuterer på Kvinneguiden.

Du sier at du ble ansatt pga kvalifikasjon, ikke privatliv. Det er nok riktig det, men jeg mener det er naivt er å diskutere ting så åpent og gjenkjennelig som her. Ved omtrent å navngi arbeidsgiver. Og du har jo delt rundhåndet om privatlivet ditt til sjefen sier du selv. Enten hun ville vite det eller ikke.

Tror du feks Petter Stordalen hadde vært der han er i dag, hvis han hadde sittet og diskutert på forskjellige fora, og lagt ut om privatlivet, og div problemer? Tror du han gikk til sjefen sin og var åpen og ærlig om stort og smått? Tror du han hadde vært den han er hvis VG fant ut hva han het på et fora?

Jeg skjønte på ditt innlegg at du ikke er særlig mottagelig for kritikk.

Det er det vel ingen som liker.

Jeg syns det er helt greit å prate om ting og tang her på KG, men jeg syns det for din egen del blir dumt å trekke inn arbeisplassen uten å anonymisere den.

Så hadde jeg vært deg, så hadde jeg tenkt meg om neste gang jeg skrev. Kanskje redigert litt på innleggene mine... Bare et tips...

Skrevet

Veldig enig i siste gjest's råd, og det er faktisk noe å tenke på for oss alle.

Gjest lissi32
Skrevet

Klart jeg tar imot kritikk, ellers hadde jeg vel ikke laget den tråden om utlevering. Jeg har ikke sagt hvor jeg jobber, det er 160 hoteller i kjeden.

Skrevet

Jeg mente altså ikke noe vondt med dette. Så ikke ta det som personlig kritikk. Dette er en generell påminnelse til alle.

Men jeg tittet litt på noen av innleggene dine, og du forteller en god del privat.

Har som sagt gjort noe av det samme, selv.

Men min paranoiavarselklokke fikk meg til å slette alt personlig jeg hadde skrevet under nick.

Gjest lissi32
Skrevet
Jeg mente altså ikke noe vondt med dette. Så ikke ta det som personlig kritikk. Dette er en generell påminnelse til alle.

Men jeg tittet litt på noen av innleggene dine, og du forteller en god del privat.

Har som sagt gjort noe av det samme, selv.

Men min paranoiavarselklokke fikk meg til å slette alt personlig jeg hadde skrevet under nick.

Jeg setter pris på all kritikk og tar det til etteretning;O)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...