siljek Skrevet 5. januar 2008 #1 Skrevet 5. januar 2008 Hva er best av Budapest eller Praha når det gjelder shopping?
Gjest Gjest Skrevet 5. januar 2008 #2 Skrevet 5. januar 2008 Jeg synes Praha er den klart koseligste byen både for sightseeing og shopping. I souvenirbutikkene i Budapest synes jeg betjeningen ofte ble litt for masete og pratete. Utrolig slitsomt med folk som ikke lar deg kikke i fred, men skal prakke på deg hele vareutvalget. Da ender det stort sett med at jeg går.
Mie Skrevet 5. januar 2008 #3 Skrevet 5. januar 2008 Jeg likte meg absolutt best i Praha - syntes byen var langt mer sjarmerende enn Budapest.
Bomull Skrevet 5. januar 2008 #4 Skrevet 5. januar 2008 (endret) Definitivt Praha! Jeg klarte ikke shoppe noe unntatt parfyme i Budapest (var der i november). Butikkene er knøttsmå og trange, og moten er typisk østblokkmote. Vi fant for eksempel stort sett bare støvletter med høye tynne stilettheler i metallic farger med masse spenner eller nagler. Ikke så veldig lekkert akkurat. I byens handlegate var til og med H&M og Zara knøttsmå... Har hørt flere si det samme... Praha er en nydelig by (det er forsåvidt også Budapest, men vi fant mer å se på i Praha). Jeg shoppet stort sett bare krystall i Praha, men det var også det jeg var ute etter. Skal du kjøpe krystall bør du sjekke priser mange steder, for det er stor forskjell! Endret 5. januar 2008 av Sunshine
Gjest Lea Skrevet 5. januar 2008 #5 Skrevet 5. januar 2008 Jeg synes at det er mye likt, men trives best i Budapest.
Frøken eple Skrevet 5. januar 2008 #6 Skrevet 5. januar 2008 Kjøpte mye mer i Praha enn i Budapest...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå