Gå til innhold

strimmel test fra billige-teste.dk

Anbefalte innlegg

Gjest StoreSky
Skrevet

Der kontrollstreken kom opp ble jeg plutselig usikker på om det er en ugyldig test med bare teststrek, eller om det er en negativ resultat med bare kontrollstreken oppe.

Jeg vet jo ikke hvor kontrollstreken skal være?! Er ikke avmerket med hvor de ulike streken skal være.

Noen med erfaring på disse?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det lurte jeg også på første gang jeg testa. Kontrollstreken er lengre til høyre på testen enn teststreken. Det er vel kanskje en halv cm fra det blå feltet til kontrollstreken. Om streken du har fått opp er lengre til venstre enn til høyre er det en ugyldig test.

Vær obs på at det kan ta litt tid før teststreken kommer. Jeg kasta min første test i søpla etter et par minutter, og da mannen spurte om resultatet noen timer senere gikk jeg og henta testen. Den var da positiv. Og gravid var jeg.

Skrevet

Dn bakerste streken er vel ofte kontrollstreken .

Altså den bakerste i forhold til oppsugingsdelen .

Skrevet
Det lurte jeg også på første gang jeg testa. Kontrollstreken er lengre til høyre på testen enn teststreken. Det er vel kanskje en halv cm fra det blå feltet til kontrollstreken. Om streken du har fått opp er lengre til venstre enn til høyre er det en ugyldig test.

Må bare legge til, jeg skjønte jo plutselig at testen kan legges begge veier og at min venstre-høyre-forklaring ble litt dum :ler:

Teststreken er nærmest feltet man dypper i urinen. Kontrollstreken er nærmest det blå feltet man holder i på testen. På mine tester som er positive er det nøyaktig like langt fra kontrollstreken til det blå feltet som det er fra teststreken til dyppefeltet.

Gjest StoreSky
Skrevet

Streken som kom opp er bittelitt mer til høyre (mot det blå holdefeltet) enn midten på det hvite testområdet.

Da er det vel en gyldig med negativ test? right??

ikke lett dette her!

ps. da er det jeg trodde "nå er jeg gravid"- følelse, eggløsning jeg hadde.

Skrevet
Der kontrollstreken kom opp ble jeg plutselig usikker på om det er en ugyldig test med bare teststrek, eller om det er en negativ resultat med bare kontrollstreken oppe.

Jeg vet jo ikke hvor kontrollstreken skal være?! Er ikke avmerket med hvor de ulike streken skal være.

Noen med erfaring på disse?

Her står alt du trenger å vite:

http://www.billige-tester.no/vejl/egglosni..._120607_web.pdf

Gjest StoreSky
Skrevet

gjest: har lest den der, følger med testen også! :)

Var bare vanskelig og vite hvor på selve testen de ulike strekene skal være. ER jo plass til en strek til vedsiden av kontrollstreken - på begge sider! Og det er jo to ulike resultater...

Men er nok ikke gravid, og testen er gyldig. Nåja...Ikke klaff denne mnd, men får håpe på senere (ev. at det er for tidlig og teste, ikke fått noe mens enda)

Skrevet

Jeg vil tro at du har en gyldig negativ test ja.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...