stinina Skrevet 22. april 2003 #1 Skrevet 22. april 2003 Jeg ønsker å skjule min lille tatovering,da jeg skal gifte meg. Er det noen der ute som har noen råd/forslag til hvordan man for en tatovering litt mindre synlig..............
Karoline Skrevet 22. april 2003 #3 Skrevet 22. april 2003 Eller velg en kjole som dekker tatoveringen...
Kosepia Skrevet 22. april 2003 #4 Skrevet 22. april 2003 Hei! Vil bare si at jeg ikke kommer til å dekke til min. Enkelt og greit fordi den sitter på skulderen, og en del av den vil vises uansett hvilken kjole jeg har på meg (så fremst jeg ikke finner en som går helt opp til halsen, uten utringing bak). Jeg er stolt av min tatovering! Det vil si at jeg har valgt å gå for en stroppeløs kjole, som faktisk gjør at jeg viser hele tatoveringen min. Men den er en del av meg, og det er ingen i den nærmeste familien som vet at den er der. Hvordan du skal klare å skjule din.. Vel... det kommer vel litt ann på hvor du har den? Og hvor stor den er. Det finnes alltids kjoler med ermer og nærmest med hals, noe ala den Minnie skal ha. (Minnie: Ja, kjolen din ER pen. Tror du kommer til å kle den flott ) Lykke til! -Kosepia
Tvilling76 Skrevet 23. april 2003 #5 Skrevet 23. april 2003 Jeg kommer heller ikke til å dekke over min. (Jeg har en på skulderen, men 3 totalt). Den er en del av meg, og ser ingen grunn til å skjule den. Jeg syns det er bedre å vise hele, enn at jeg i et mislykket forsøk prøver å skjule den... Da jeg prøvde kjole, må jeg innrømme at tattooen ikke sto i søkelyset. Det hadde jeg faktisk ikke tenkt på engang før du nå skulle skjule din...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå