RedFox81 Skrevet 6. januar 2008 #21 Skrevet 6. januar 2008 Du får kjøpt Mat; fra Masaki Matsushima på et parfymeri i Hokksund. Der tar de nemlig inn endel som ikke er av de vanligste. Blir vel litt slemt å sende kjæresten min dit, for å erstatte knust parfyme (vi bor i Oslo).
Parfumfreek Skrevet 6. januar 2008 #22 Skrevet 6. januar 2008 Blir vel litt slemt å sende kjæresten min dit, for å erstatte knust parfyme (vi bor i Oslo). Tja, ikke sååå langt da .. Han har jo tross alt knust den
Mischa Skrevet 7. januar 2008 #23 Skrevet 7. januar 2008 Jeg har lenge likt og brukt: * Tommy Girl fra Tommy Hilfiger * Mat; fra Masaki Matsushima Den første har jeg nå blitt lei av, og den andre har kjæresten min knust ved uhell (tror ikke man kan få kjøpt den i Norge?) Så nå er lista annerledes: * Diamonds fra Armani * Mat;Chocolate fra Masaki Matsushima Har også brukt en av Burberry's parfymene i en stund, det var lenge siden og husker ikke hva den het. ps: er 26 Har hatt en tester av Masaaki Matsushima, den er god. Kanskje du kan høre med parfymeriet i Hønefoss om de kan sende den i postoppkrav til deg, ellers er den sikkert å oppdrive på eBay
RedFox81 Skrevet 7. januar 2008 #24 Skrevet 7. januar 2008 Joda, det er nok en idé, likte jo den ganske godt og savner litt.
Gjest Frøken Titt Skrevet 7. januar 2008 #25 Skrevet 7. januar 2008 Å ramse opp alle kan ta sin tid, men jeg kan ramse opp favorittene. Yndlingsduftene mine er: Nina - Nina Ricci (lett dagparfyme). Coco Mademoiselle - Chanel (til kvelden eller sommeren). Flowerbomb - Victor & Rolf (dag/kveld?). Lolita Lempicka - L de Lolita (kveld). Gucci II - Gucci (dag). Ellers har jeg chanels - chance (ble fort lei den, for mye sitruslukt etter min smak), burberry - brit (gammel favoritt, men lei den for tiden), cliniques - happy heart (fin om sommern), britney - curious og fantasy, mange fra dior (cherie, j'adore++)... Jeg er 25.
Ambivalent Skrevet 8. januar 2008 #26 Skrevet 8. januar 2008 Har blant annet Laura Biagiottis "Laura" (har brukt den i kanskje 10 år), og Viktor & Rolfs "Flowerbomb". Den likte jeg ikke helt først, men synes den var god etterhvert. Men favoritten min er Lanvin Eclat D'Arpege. Jeg er så utrolig kresen når det gjelder parfymer at jeg sjelden prøver noe nytt. :/
Gjest Gjest_moa_* Skrevet 8. januar 2008 #27 Skrevet 8. januar 2008 Jeg bruker gwen stefani sin nå for tiden, synes den er veldig god. Før det brukte jeg pure purple fra hugo boss, fått en del komplimenter for den, har tenkt å kjøpe den på nytt
Gjest Raptuza Skrevet 9. januar 2008 #28 Skrevet 9. januar 2008 Har og brukar: Britney Spears Fantasy Escada Pasific Paradise Fleur de Sante Autumn Yves Rocher Cedre Bleu Body Shop Woody Sandalwood Yves Rocher Vie Privee Min favoritt er Shalimar frå Guerlain Eg er 34 år.
Rexina Skrevet 10. januar 2008 #29 Skrevet 10. januar 2008 (endret) Er 19 år. Favorittene er: Calvin Klein Euphoria:til vanlig og fest. Den er meg og får komplimenter hele tiden:). Kjöpte ny i jula. * Calvin Klein Escape:brukt siden jeg var 12. elsker denne og bruker den ved spesielle anledninger. Masse kompliment. * Elizabeth Arden 5th Avenue:fikk til 16 års dagen min, og elsker den. Kjöpte ny nå i jula. Får endel kompliment * Christina Aguilera:ganske ny. Bruker ikke så mye, for den går så fort bort. * Tommy Hilfigure:er det sånn det skrives? Bruker fordi den minner meg om barndommen. Og det liker jeg:D Endret 10. januar 2008 av Rexina
Gjest Gjest Skrevet 18. januar 2008 #30 Skrevet 18. januar 2008 Jeg har Flowerbomb, Laura og Angel, jeg elsker alle de parfymene. Ønsker meg Dior Cherie
-frøya- Skrevet 18. januar 2008 #31 Skrevet 18. januar 2008 Nå om dagen bruker jeg Versace Bright Crystal og Calvin Klein Euphoria.
Mischa Skrevet 19. januar 2008 #32 Skrevet 19. januar 2008 Jeg må legge til Juicy Couture i min liste over parfymer jeg bruker om dagen!
Linda644 Skrevet 19. januar 2008 #33 Skrevet 19. januar 2008 Jeg må legge til Juicy Couture i min liste over parfymer jeg bruker om dagen! Liker du virkelig den? asj jeg brakk meg av den jeg. Men alle har jo ikke lik smak...det var jeg som foresten hadde princess parfymen, men nå har jeg solgt den. Syns ikke den var noe god avlikevel, bortsett hvis den hadde sittet på i 2 timer, men har ikke tid til å vente så lenge. Men det var jeg som spurte angående Mariah carey parfymen, hvordan den luktet. Og du svarte at den var søt og behagelig. Nå har jeg fått den og den var kjempegod! Endelig en kjendis som kan lage parfyme! defentlig min nye yndlingsparfyme. Vet jeg sa det om christina aguilera parfymen også, men den ble fort solgt avlikevel. Den var for sterk og en type parfyme man går fort lei. Men Mariah Carey anbefales, jeg syns ikke den luktet som princess.. var det du som sa det eller noen andre?
Parfumfreek Skrevet 19. januar 2008 #34 Skrevet 19. januar 2008 Jeg har gått lei av det meste fra de "vanlige" merkene - Eneste av de nyere jeg kan tenke meg, er Prada Infusion D'Iris. Gjennomført deilig ren og god. Jeg bestilte en ny i går - Sacrebleu fra Parfums de Nicolai. Klarer nesten ikke å vente til den kommer - er det desidert deiligste jeg noen sinne har prøvd (har en liten prøve). Passer iallefall helt SMACK på min hud. Ellers har jeg kjøpt fra L'Artisan, The Different company og Serge Lutens. Det er kostbare saker, men behøver nødvendigvis ikke bli så dyrt på Ebay (spesielt når selgeren skriver verdien under 200,-) Jeg kommer til å selge mye av det rallemikket jeg har stående - skulle nesten ønske jeg ikke hadde oppdaget de merkene jeg kjøper nå ...
Gjest Gjest Skrevet 19. januar 2008 #35 Skrevet 19. januar 2008 Chanels Allure Sensuel synes jeg er nydelig. Brukte den som bare heter Allure før, den er litt "enklere". Prøvde Chanel No 5 men den luktet litt sånn pudret gammel dame...? (spesielt parfume varianten - EdT var litt bedre)
:-) anna Skrevet 19. januar 2008 #36 Skrevet 19. januar 2008 Bruker Coco fra Chanel. Har brukt den i et par år nå, og synes den er nydelig. Jeg er nok en sucker etter Chanel. No 5 passer veldig sjelden, men jeg har brukt Allure i en årrekke. Før Coco-perioden brukte jeg en fra Paul Smith. Og før det diverse Laura Biagiotti (likte best Venezia, det var min parfyme hele nittitallet) L'au D'issey og Paris.
Rosenrød Skrevet 19. januar 2008 #37 Skrevet 19. januar 2008 Jeg har mange parfymer, men favorittene er: Jaipûr fra Boucheron Prada fra Prada Vaniljeolje fra Body shop
Parfumfreek Skrevet 19. januar 2008 #38 Skrevet 19. januar 2008 Chanels Allure Sensuel synes jeg er nydelig. Brukte den som bare heter Allure før, den er litt "enklere". Prøvde Chanel No 5 men den luktet litt sånn pudret gammel dame...? (spesielt parfume varianten - EdT var litt bedre) Jeg synes Chanel no 5 er ok, men bruker den aldri. Har du prøvd Chanel NO.5 SENSUAL ELIXIR? Den er ordentlig deilig, og gir ikke "gammel dame-preg"
Mischa Skrevet 20. januar 2008 #39 Skrevet 20. januar 2008 Liker du virkelig den? asj jeg brakk meg av den jeg. Men alle har jo ikke lik smak...det var jeg som foresten hadde princess parfymen, men nå har jeg solgt den. Syns ikke den var noe god avlikevel, bortsett hvis den hadde sittet på i 2 timer, men har ikke tid til å vente så lenge. Men det var jeg som spurte angående Mariah carey parfymen, hvordan den luktet. Og du svarte at den var søt og behagelig. Nå har jeg fått den og den var kjempegod! Endelig en kjendis som kan lage parfyme! defentlig min nye yndlingsparfyme. Vet jeg sa det om christina aguilera parfymen også, men den ble fort solgt avlikevel. Den var for sterk og en type parfyme man går fort lei. Men Mariah Carey anbefales, jeg syns ikke den luktet som princess.. var det du som sa det eller noen andre? Huff da, ja smaken er som baken, for jeg liker Juicy Couture! Jeg har ikke fått brekninger av den Jeg synes vanligvis Calvin Klein Euphoria er veldig god, men kjente den på en annen jente på en fest og da luktet det virkelig offentlig toalett, mens jeg syns den er god på alle andre jeg har møtt. Jeg husket ikke helt hvordan Mariah Carey sin parfyme luktet, men syntes å huske at den minnet om Princess. Nå har jeg aldri fått testet Mariah Carey sin ordentlig og Vera Wang Princess ga jeg bort etter å ha prøvd den én gang. Men det var bra den falt i smak. Det er alltid litt risky å kjøpe parfymer man ikke har prøvd først. Jeg er også lei Christina Aguilera sin. Bra jeg bare har en liten flaske.
Linda644 Skrevet 20. januar 2008 #40 Skrevet 20. januar 2008 (endret) Huff da, ja smaken er som baken, for jeg liker Juicy Couture! Jeg har ikke fått brekninger av den Jeg synes vanligvis Calvin Klein Euphoria er veldig god, men kjente den på en annen jente på en fest og da luktet det virkelig offentlig toalett, mens jeg syns den er god på alle andre jeg har møtt. Jeg husket ikke helt hvordan Mariah Carey sin parfyme luktet, men syntes å huske at den minnet om Princess. Nå har jeg aldri fått testet Mariah Carey sin ordentlig og Vera Wang Princess ga jeg bort etter å ha prøvd den én gang. Men det var bra den falt i smak. Det er alltid litt risky å kjøpe parfymer man ikke har prøvd først. Jeg er også lei Christina Aguilera sin. Bra jeg bare har en liten flaske. ja, all har forskjellig smak, jeg kan faktisk ikke fordra den nye versace parfymen, den gulle. Men de andre liker jeg;) euphoria syns jeg lukter godt, men den er litt sterk. Søsteren min sa den også at Mariah Carey sin lignet på Princess. Men jeg syns ikke det. Mariah sin er varm og litt søt, og ikke stikkende/hodepine aktig som princess sin. Ja huff, Christina Aguilera sin, tenk at den syns jeg luktet så godt, men det gjør den ikke lenger. Endret 20. januar 2008 av Linda644
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå