Gjest Gjest Skrevet 20. januar 2008 #41 Skrevet 20. januar 2008 Har fått en ny favoritt etter taxfreeshopping i helgen: Burberry Ellers bruker jeg: The One - Dolce & Gabbana Hot - Ralph Lauren Time for pleasure, Versus - Versace Vocalise - Shiseido Er for øvrig 29...
DDuck Skrevet 21. januar 2008 #42 Skrevet 21. januar 2008 Jeg har maaaasse forskjellig jeg Escada pacific paradise Emporio She Laura Hugo deep red Forever and ever Dior Britney Spears Fantasy og midnight fantasy Jennifer Lopez Still CK one Gaultier 2 Davidoff cool water Gaultier Fragile Diesel Green Tommy Hilfiger Tommy Girl Det var det jeg kom på i farta... Mest bare sånne såkalte "ungdoms parfymer", men Jeg foretrekker og kjøper selv litt tunge dufter, men herlig med en frisk parfyme innimellom også er omtrent 22 jeg...
DDuck Skrevet 21. januar 2008 #43 Skrevet 21. januar 2008 (endret) Prøvde Chanel No 5 men den luktet litt sånn pudret gammel dame...? Signerer denne Endret 21. januar 2008 av dinedama
Gjest Ansjoni Skrevet 21. januar 2008 #44 Skrevet 21. januar 2008 Liker ikke disse kjendisparfymene ( Britney, Aguliera, JLo, og deres likekvinner9 og kunne ikke falle meg inn å kjøpe en slik parfyme. Har vært innom mange merker i løpet av min "parfymekarriere", og en jeg alltid faller tilbake til er Classique - JPG Av parfymer jeg har nå, inkludert overnevnte er: Euphoria / Euphoria Blossom - Calvin Klein L'instant magique - Guerlain Eternity Summer - Calvin Klein Angel /Angel Innocent - Thierry Mugler Hypnose - Lancome Black - Kenneth Cole Liker best litt sterke, krydrede dufter, mens jeg blir fortere lei de lette og friske. Føler meg naken uten parfyme, og bruker det hver dag
Gjest Tri Skrevet 21. januar 2008 #45 Skrevet 21. januar 2008 Mine favoritter er: The One - Dolce & Gabbana Coco Mademoiselle - Chanel Ellers har eg og bruker: Amor Amor - Cacharel Puma Light blue - Dolce & Gabbana Gaultier - Jean Paul Eg er 28 år
Linda644 Skrevet 21. januar 2008 #46 Skrevet 21. januar 2008 (endret) Liker ikke disse kjendisparfymene ( Britney, Aguliera, JLo, og deres likekvinner9 og kunne ikke falle meg inn å kjøpe en slik parfyme. Har vært innom mange merker i løpet av min "parfymekarriere", og en jeg alltid faller tilbake til er Classique - JPG Av parfymer jeg har nå, inkludert overnevnte er: Euphoria / Euphoria Blossom - Calvin Klein L'instant magique - Guerlain Eternity Summer - Calvin Klein Angel /Angel Innocent - Thierry Mugler Hypnose - Lancome Black - Kenneth Cole Liker best litt sterke, krydrede dufter, mens jeg blir fortere lei de lette og friske. Føler meg naken uten parfyme, og bruker det hver dag Jeg ser at du ikke liker disse kjendisparfymene, dette er jeg også sånn delvis enig i. Men kan jeg komme med ett par anbefalinger? Det er noen kjendis dufter som faktisk er ok. Du sier du liker sterke og krydererte dufter, helt enig! blir lei av de lette friske, veldig fort lei faktisk. Men hva med å prøve: Baby phat golden goddess av Kimora Lee Simmons (hun er en designer) Beskrivelse: Breathtaking, passionate and sensual; this amazing new fragrance from Baby Phat will awaken your senses. Golden Goddess has a beautifully subtle and sweet feminine scent of bubbling champagne, blue lillies, night orchid, heart of seringa and vanilla. Gorgeous glass bottle features a logo on the cap and includes a removable gold-tone sparkling yellow cubic zirconia ring http://www.babyphatfragrances.com With love Hilary Duff (kjendis) En orientalsk parfyme, når du blir vant til den vil du aldri gi slipp! Beskrivelse: With Love Hilary Duff is an expression of love in all its forms and dimensions: the unconditional love of family, the generosity of friendship, and the breathtaking excitement of romance. Exotic fruits add an intriguing sparkle to the rich woods and sultry ambers of this effervescent, oriental fragrance. Notes: Mangosteen Fruit, Exotic Spice Blend, Chai Latte, Mangosteen Blossoms, Cocobolo Wood, Amber Milk, Amber Musk, Balsam, Incense. www.Withlovehilaryduff.com M - Mariah Carey Gosh jeg ble overasket av den parfymen! Den er søt, varm og sensuell. Den bestilte jeg faktisk uten å lukte på fordi den hørtes fantastisk ut og det var den. Den har noter av Marshmallow, tiara blomst, gardenia, amber og marokkisk røkelse. http://www.mariahcareybeauty.co.uk/fragrance/index.php Ja du får bare unnskylde meg, jeg blir så revet med når det gjelder parfyme fordi jeg har så dilla Hvordan er foresten Black - Kenneth Cole? Endret 21. januar 2008 av Linda644
snooops Skrevet 21. januar 2008 #47 Skrevet 21. januar 2008 Jeg ser at du ikke liker disse kjendisparfymene, dette er jeg også sånn delvis enig i. Hvis du heller ikke liker kjendisparfymer, hvorfor er det alltid det (og kun det) du anbefaler til alle da?
Linda644 Skrevet 21. januar 2008 #48 Skrevet 21. januar 2008 (endret) Hvis du heller ikke liker kjendisparfymer, hvorfor er det alltid det (og kun det) du anbefaler til alle da? Baby phat er ikke en kjendis parfyme... og With love av Hilary Duff er ja, en kjendis parfyme, men jeg ser ikke på den som det fordi den er voksen og sofistikert. Og nei, jeg har ikke alltid anbefalt kjendis parfymer. Hilary duff, mariah carey er vel de kjendis parfymene jeg liker. Hvis jeg bare anbefaler kjendisparfymer, det er Hilary Duff parfymen som jeg har alltid anbefalt til andre. Og jeg sa; delvis ikke liker. Endret 21. januar 2008 av Linda644
Ambivalent Skrevet 21. januar 2008 #49 Skrevet 21. januar 2008 Jeg har testet ut Marc Jacobs' "Daisy" i de siste par dagene. Veldig god etter at den har sittet på huden min en liten stund. Kjæresten min liker den veldig godt også.
Gjest frulou Skrevet 21. januar 2008 #50 Skrevet 21. januar 2008 Jeg har, og bruker, etter humør og anledning Crystal Noir, Versace Agent Provocateur (den første parfymen deres) Maitresse (Agent Provocateur ) Euphoria, C Klein (utrolig lite brukt,jeg er egentlig klar for å gi den bort) Lovely, SJ Parker Lolita Lempicka (fin å ha når jeg vil lukte litt som et godteri) Pour desir des lilas (syrinparfyme fra Yves Rocher, bruker den bare om våren og forsommeren) Roseparfymen til l'Occitane Shalimar, Guerlain. For tida er det Shalimar som tiltaler nesen min mest, jeg blir gående og sniffe på meg selv når jeg har den på. ;-)
Gjest Ansjoni Skrevet 23. januar 2008 #51 Skrevet 23. januar 2008 Jeg ser at du ikke liker disse kjendisparfymene, dette er jeg også sånn delvis enig i. Men kan jeg komme med ett par anbefalinger? Det er noen kjendis dufter som faktisk er ok. Du sier du liker sterke og krydererte dufter, helt enig! blir lei av de lette friske, veldig fort lei faktisk. Men hva med å prøve: Hvordan er foresten Black - Kenneth Cole? Man skal aldri si aldri, så jeg skal sjekke de ut ved neste anledning! Black av Kenneth Cole: "KENNETH COLE BLACK fragrances for men or women by Kenneth Coleis a refined blend of oriental, floral aromas. KENNETH COLE BLACK perfumes for women by Kenneth Cole fragrances are recommended for evening wear"
Linda644 Skrevet 23. januar 2008 #52 Skrevet 23. januar 2008 Man skal aldri si aldri, så jeg skal sjekke de ut ved neste anledning! Black av Kenneth Cole: "KENNETH COLE BLACK fragrances for men or women by Kenneth Coleis a refined blend of oriental, floral aromas. KENNETH COLE BLACK perfumes for women by Kenneth Cole fragrances are recommended for evening wear" Så bra men desverre så har de ikke babyphat her i Norge men de andre har de, bortsett fra i Hønefoss. Kenneth Cole høres ut som en fristende parfyme, er veldig glad i orientalske
Gjest Morgan le Fay Skrevet 23. januar 2008 #53 Skrevet 23. januar 2008 Kenneth Cole Black minner litt om Narciso Rodriguez For Her, for den som kjenner denne. Den er altså ikke spesielt søt eller tung, i motsetning til tradisjonelle orientalske parfymer.
Sarah_83 Skrevet 23. januar 2008 #54 Skrevet 23. januar 2008 - Ralph av Ralph Louren - Lacoste touch of pink - Christina Aguilera, ja faktisk den nye hun kom med før jul, typen digger den, syns den lukter sexy - Calvin Clain In 2 U er 24
Gjest Gjest_Nala_* Skrevet 31. januar 2008 #55 Skrevet 31. januar 2008 Jeg har alltid vært glad i lette dufter..men med alderen har jeg begynte å like noen litt tyngre dufter også. Mine parfymer er: På dagtid: Eccho - Davidoff Miracle "so magic" - Lancome J`adore Kveldsparfymer: Lolita Lempicka - Den lilla... Boucheron - Jaipur Coco Chanel Parfymer jeg elsket før i tiden. men som ikke føles riktig lenger er: Aqua di Gio, Pleasures- Estee Lauder, Light Blue- Dolce Gabbana Mine siste innkjøp er Princess- Vera Wang Dream of Pink - Lacoste Jeg er 29 år..
Gjest Gjest Skrevet 31. januar 2008 #56 Skrevet 31. januar 2008 Jeg er 31 år. Jeg bruker JPG Classique, Flowerbomb, Dior Cherrie og Nina Ricci Nina.
Goldilocks Skrevet 31. januar 2008 #57 Skrevet 31. januar 2008 Jeg er 23 og bruker disse parfymene: Cacharel: Amor amor - brukt i mange år, og fått masse komplimenter for, vurderer å gå til innkjøp av amoramor elixir, noen som har prøvd? E. Arden: Provocative woman Max Mara: Max Mara - veit ikke helt hva jeg syns om denne, noen meninger??? Cacharel: Gloria (som jeg forøvrig ikke har sett i norske parymerier på år og dag...!) Var lenge en favoritt, men bruker den nå bare en gang i blant, andre som liker denne? Paco Rabanno: Black XS - kjøpte i sommer, fått masse komplimenter fra gutter, mens venninnene mine ikke liker den så godt, jeg eeeeelsker den YSL: Cinema - brukt lite, litt for anonym duft, noen meninger om denne? Dior: J'adore - Mmmm... Ralph Lauren: HOT - prøvd en gang, passer liksom ikke nå så sparer til sommerens fester, tropisk og varm duft Dior: Midningt Poison - har en prøve av denne jeg har brukt litt, har også en stor utgave som jeg ikke har tatt i bruk enda, den er tung og jeg blir litt uvel av å bruke den, tror jeg skal selge den og kjøpe meg Pure Poison eller en av Addict-duftene Anna Sui: Secret Wish - lett og frisk, passer til dagbruk på sommeren, veldig fin flakong Jeg er forøvrig ikke noe fan av kjendis-parfymer, men har vurdert å kjøpe SJP Covet, noen som har den?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå