Gjest Gjest Skrevet 5. januar 2008 #1 Skrevet 5. januar 2008 Hva er din yndlingsduft? Hvilken parfyme har du fått mest komplemang opp igjennom årene? Hvor gammel er du?
Gjest Askepott1 Skrevet 5. januar 2008 #2 Skrevet 5. januar 2008 Hei! Jeg er bare 16 men har prøvd mange parfymer, den jeg imidlertid har fått masse komplimanger for er Britney Spears Fantasy Litt flaut å si det ettersom dama er litt ute å kjøre men. Jeg liker ikke de andre parfymene hennes men denne synes jeg er nydelig! Men husk at parfymer lukter forskjellig fra person til person. Har en venninne som har denne og på henne lukter den helt annerledes! Fantasy har jeg fått komplimanger for fra folk i mange ulike aldre! Ellers synes jeg den røde Poison er super digg men bruker ikke den ettersom de fleste på min alder ikke liker den så godt (blir litt for tung og voksen). Escada rocin rio er en lett og nydelig parfyme som jeg enda har en skvett igjenn av, det som er dumt er at det var en sommer parfyme som bare kom ut en gang Utrolig mange som har gitt meg kompl for den. Du kan enda være heldig å få tak i den på nettaksjoner (qxl) for eksempel for en rimelig penge. Ettersomn det er en sommer parfyme gir den ikke pigment flekker selv om den brukes i solen. Klem fra Askepott
milla-mor Skrevet 5. januar 2008 #3 Skrevet 5. januar 2008 jeg bruker: -chance eau fraiche, chanel -maitresse, agent provocateur -den nyeste til versace som jeg ikke vet hva heter. liten, med masse gull på. får nok flest komplimenter for den øverste. er 24 år (men hva har egentlig dèt med saken å gjøre )
Gjest Gjest Skrevet 5. januar 2008 #4 Skrevet 5. januar 2008 Alderen spiller vel en liten rolle for hvilke parfymer man liker, jeg vil tro at de yngre liker litt lettere dufter. Jeg er 32 år. Den jeg absolutt har fått mest skryt av( AV MENN) er JPG Classique, ellers så liker jeg Alien og coco madeimoselle.
Caboodle Skrevet 5. januar 2008 #5 Skrevet 5. januar 2008 Synes den til Christina Aguilera lukter digg, jeg. Også den rosa fra JLO. Og Lacoste Inspiration, samt Laura Biagiotti "Laura".
Gjest Gjest Skrevet 5. januar 2008 #6 Skrevet 5. januar 2008 * D&G - The One * Chanel - Chance * Viktor & Rolf - Flowerbomb * Amor Amor * Calvin Klein - Euphoria * Prada - Prada Mine favoritter.
Linda644 Skrevet 5. januar 2008 #7 Skrevet 5. januar 2008 (endret) Jeg er 21 år Babyphat golden goddess In control - Britney Spears (min favoritt parfyme) With love - Hilary Duff Paris Hilton (hjerte) Princess Vera Wang - (denne har jeg foresten til salgs på qxl, så den er ikke i bruk) Vel, det var mine parfymer jeg ønsker meg Vera wang sheer veil, wrapped with love som snart blir utgitt i USA av miss Duff og en Vicktoria secret parfyme. Ellers så skulle jeg gjerne ha luktet på mariah carey sin parfyme som inneholder marsmallow, Britney spears sin nye believe og lamb fra Gwen stefani. Er det noen som foresten har luktet på disse? og donna karen gold har jeg også lyst til å prøve.. noen som har luktet på den også? Endret 6. januar 2008 av Linda644
Gjest Gjest Skrevet 5. januar 2008 #8 Skrevet 5. januar 2008 Huff ja, jeg lukta på Gwen Stefani sin parfyme.. Trodde den skulle være ultrafresh siden hu tross alt er ultrafresh!! Men til stor skuffelse - den lukta desverre sånn Glade-spray en har på toalettet. Håper ikke bare det var på meg
Mischa Skrevet 5. januar 2008 #9 Skrevet 5. januar 2008 Babyphat golden goddess In control - Britney Spears (min favoritt parfyme) With love - Hilary Duff Paris Hilton (hjerte) Princess Vera Wang Vel, det var mine parfymer jeg ønsker meg Vera wang sheer veil, wrapped with love som snart blir utgitt i USA av miss Duff og en Vicktoria secret parfyme. Ellers så skulle jeg gjerne ha luktet på mariah carey sin parfyme som inneholder marsmallow, Britney spears sin nye believe og lamb fra Gwen stefani. Er det noen som foresten har luktet på disse? Jeg har testet Mariah Carey sin og Gwen Stefani. Husker ikke helt hvordan de luktet, Mariah sin var søt og behagelig.. blomster/godteri-blanding.. Gwen Stefani sin synes jeg var ganske fruktig. Men det er som sagt noen uker siden jeg testet de, det var ingen av de som virkelig utmerket seg, men begge luktet forsåvidt godt Selv har jeg og bruker jeg ganske mange forskjellige parfymer.. Jeg er veldig glad dufter som lukter søtt og er inspirert av søtsaker som vanilje og sukkerspinn. Disse får jeg alltid masse komplimenter for, men dette kan skyldes at det er fordi de lukter godt, ikke nødvendigvis fordi de kunne tenke seg disse selv.. men hvertfall.. * Aquolina - Pink Sugar * Comptoir De Sud Pacifique - Coco Vanille * Hilary Duff - With Love * YSL - Elle * Dior - Addict (alltid fått masse komplimenter!) * Noa - Noa (også alltid fått komplimenter for) * Chanel - Chance * Burberry - Brit (også fått en del komplimenter) * Estee Lauder - Azuree Soleil * Anna Sui - Dolly Girl * Christina Aguilera - Christina Aguilera * Sarah Jessica Parker - Lovely * Dior - Sweet Sun (masse komplimenter!) Det som kjennetegner de duftene jeg får tilbakemeldinger på er at de er orientalske dufter..
FantasDick Skrevet 5. januar 2008 #10 Skrevet 5. januar 2008 Jeg bruker parfymen fra Christina Aguilera og Miracle for tiden. Og så har jeg brukt Blue fra Ralph Lauren. Ellers har jeg nesten blitt litt småforelska i jenter som har brukt Poison..
Nabodama Skrevet 5. januar 2008 #11 Skrevet 5. januar 2008 Jeg er veldig glad i Boucheron sine, spesielt Trouble og Initial.
Linda644 Skrevet 5. januar 2008 #12 Skrevet 5. januar 2008 (endret) Selv har jeg og bruker jeg ganske mange forskjellige parfymer.. Jeg er veldig glad dufter som lukter søtt og er inspirert av søtsaker som vanilje og sukkerspinn. Disse får jeg alltid masse komplimenter for, men dette kan skyldes at det er fordi de lukter godt, ikke nødvendigvis fordi de kunne tenke seg disse selv.. men hvertfall.. * Aquolina - Pink Sugar * Comptoir De Sud Pacifique - Coco Vanille * Hilary Duff - With Love * YSL - Elle * Dior - Addict (alltid fått masse komplimenter!) * Noa - Noa (også alltid fått komplimenter for) * Chanel - Chance * Burberry - Brit (også fått en del komplimenter) * Estee Lauder - Azuree Soleil * Anna Sui - Dolly Girl * Christina Aguilera - Christina Aguilera * Sarah Jessica Parker - Lovely * Dior - Sweet Sun (masse komplimenter!) Det som kjennetegner de duftene jeg får tilbakemeldinger på er at de er orientalske dufter.. Hvordan er dolly girl og elle? Elle har jeg lest om og den høres så fristende ut! jeg leste at den innholdt pink pepper... ligner den på miracle? jeg liker ikke miracle. Aquolina - Pink Sugar - er den god? Endret 5. januar 2008 av Linda644
miss me Skrevet 5. januar 2008 #13 Skrevet 5. januar 2008 For tiden vekseler jeg mellom Versace Bright Crystal og Britney Spears Fantasy. Har også Miss dior Cherie og DkNY
Mischa Skrevet 6. januar 2008 #14 Skrevet 6. januar 2008 Hvordan er dolly girl og elle? Elle har jeg lest om og den høres så fristende ut! jeg leste at den innholdt pink pepper... ligner den på miracle? jeg liker ikke miracle. Aquolina - Pink Sugar - er den god? Dolly Girl syns jeg lukter av blomster, ikke tung, men mer søtlig og frisk. Føler jeg egentlig har vokst litt fra den og at den passer best på yngre jenter. Elle syns jeg er helt topp! Den er fruktig, men ikke for søt og har et litt orientalsk preg, så den er akkurat passe frisk og akkurat passe sexy Tror det ordet som beskriver parfymen best er 'vibrant'! Jeg har heller aldri likt Miracle, husker ikke akkurat hvordan den lukter i forhold, men tror Elle er litt røffere! Pink Sugar liker jeg veldig godt. Kjøpte den i Italia for noen år siden, men har sett at den er veldig populær på makeupalley.com også, og er en av bestselgerne på Sephora. Den skal dufte: Bergamot, Sicilian Orange, Raspberry, Fig Leaves, Lily of the Valley, Licorice, Strawberry, Red Fruit, Cotton Candy, Barbe-a-Papa, Vanilla, Caramel, Musk, Wood, Powder De beskriver den som "Stylish and lively, with a distinctive personality, Pink Sugar takes you on a journey through the pleasures and flavors of childhood with a playful blend of vanilla and caramel." Den er søt og godteri-aktig, men den blir tonet ned av de andre duftene (musk, wood, lily)..
Linda644 Skrevet 6. januar 2008 #15 Skrevet 6. januar 2008 Dolly Girl syns jeg lukter av blomster, ikke tung, men mer søtlig og frisk. Føler jeg egentlig har vokst litt fra den og at den passer best på yngre jenter. Elle syns jeg er helt topp! Den er fruktig, men ikke for søt og har et litt orientalsk preg, så den er akkurat passe frisk og akkurat passe sexy Tror det ordet som beskriver parfymen best er 'vibrant'! Jeg har heller aldri likt Miracle, husker ikke akkurat hvordan den lukter i forhold, men tror Elle er litt røffere! Pink Sugar liker jeg veldig godt. Kjøpte den i Italia for noen år siden, men har sett at den er veldig populær på makeupalley.com også, og er en av bestselgerne på Sephora. Den skal dufte: Bergamot, Sicilian Orange, Raspberry, Fig Leaves, Lily of the Valley, Licorice, Strawberry, Red Fruit, Cotton Candy, Barbe-a-Papa, Vanilla, Caramel, Musk, Wood, Powder De beskriver den som "Stylish and lively, with a distinctive personality, Pink Sugar takes you on a journey through the pleasures and flavors of childhood with a playful blend of vanilla and caramel." Den er søt og godteri-aktig, men den blir tonet ned av de andre duftene (musk, wood, lily).. Tusen takk for svar:) Nå fikk jeg virkelig lyst til å prøve Elle og pink sugar:) har hørt at den pink sugar skal lukte sukkerspinn
Lille_Lotta Skrevet 6. januar 2008 #16 Skrevet 6. januar 2008 Be Delicious fra Donna Karan;) Dufter friskt av eple. Fått masse komplimenter for den duften
Søtpotita Skrevet 6. januar 2008 #17 Skrevet 6. januar 2008 (endret) Vil ha Be delicious frå Donna Karan og Euphoria Blossom frå Calvin Klein. Har: Bright Crystal frå Versace, Promesse frå Cacharel, Dior 2 (sylinderforma rosa), Mandarina Duck (fant vel ut at lukta var ganske kvalmande på meg), Lolita Lempicka (litt tung...), den rosa Lacoste, Baby Doll frå YSL, Amor Amor frå Cacharel... Har også hatt Cerruti 1881 og J`adore frå Dior og dei likte eg veldig godt, kanskje eg skal kjøpa dei igjen? Retting: Har også Ralph Lauren (rosa flaske og blå kork). Endret 10. januar 2008 av Discokula
Malou Skrevet 6. januar 2008 #18 Skrevet 6. januar 2008 Favorittene er Burberry Brit Red, Coco Mademoiselle (Chanel) og Lovely (SJP). Donna Karan Gold luktet jeg på for en stund siden, men kan ikke si den store inntrykket, skuffende. Jeg er foressten 31 år.
RedFox81 Skrevet 6. januar 2008 #19 Skrevet 6. januar 2008 (endret) Jeg har lenge likt og brukt: * Tommy Girl fra Tommy Hilfiger * Mat; fra Masaki Matsushima Den første har jeg nå blitt lei av, og den andre har kjæresten min knust ved uhell (tror ikke man kan få kjøpt den i Norge?) Så nå er lista annerledes: * Diamonds fra Armani * Mat;Chocolate fra Masaki Matsushima Har også brukt en av Burberry's parfymene i en stund, det var lenge siden og husker ikke hva den het. ps: er 26 Endret 6. januar 2008 av RedFox81
Parfumfreek Skrevet 6. januar 2008 #20 Skrevet 6. januar 2008 Jeg har lenge likt og brukt: * Tommy Girl fra Tommy Hilfiger * Mat; fra Masaki Matsushima Den første har jeg nå blitt lei av, og den andre har kjæresten min knust ved uhell (tror ikke man kan få kjøpt den i Norge?) Så nå er lista annerledes: * Diamonds fra Armani * Mat;Chocolate fra Masaki Matsushima Har også brukt en av Burberry's parfymene i en stund, det var lenge siden og husker ikke hva den het. ps: er 26 Du får kjøpt Mat; fra Masaki Matsushima på et parfymeri i Hokksund. Der tar de nemlig inn endel som ikke er av de vanligste.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå