Gjest Gjest Skrevet 5. januar 2008 #1 Skrevet 5. januar 2008 Jeg har denne foundationen fra Chanel Den dekker bra osv, men etter å ha brukt den en kveld må jeg i en uke pøse på med masse fuktighet (bruker decleor ansiktsessens osv som jeg bruker hver dag ellers også). Har ellers en del urenheter så trenger en foundation som dekker bra. Til vanlig bruker jeg mineralfoundation, og det går greit for huden min. Men når jeg bruker heldekkende foundation slår visst huden min seg vrang. Har prøvd andre merker også, og huden min reagerer med å bli veldig tørr når den ikke får puste ordentlig. Så noen som har tips til foundation som ikke tørker ut huden?
Gjest Morgan le Fay Skrevet 5. januar 2008 #2 Skrevet 5. januar 2008 (endret) Jeg har også veldig tørr hud, og synes det er mineralfoundation som funker best i lengden. Har du prøvd Cream Finish fra Kanebo? Den gir masse fuktighet, og er en av få vanlige foundationer jeg faktisk kan bruke flere dager på rad uten å bli kjempetørr. Jeg har nylig kjøpt Dior Forever, som skal gi litt fukt, men jeg holder ikke pusten, for å si det sånn, og tør ikke bruke den mer enn innimellom fram til våren kommer og huden blir litt mer normal. Det med at huden ikke får puste, er for øvrig en myte. Hvis huden faktisk ble tettet til, ville dette føre til overoppheting, som faktisk kan være farlig. Men hva slags krem bruker du i tillegg til aromessence? Muligens trenger du en krem som gir litt mer fett til huden. Endret 5. januar 2008 av Morgan le Fay
Gjest Raptuza Skrevet 10. januar 2008 #3 Skrevet 10. januar 2008 Eg har tørr hud og brukar Photogenic foundationen frå Lancome for tørr hud. Fornøgd,eg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå