Gjest Purple Skrevet 5. januar 2008 #1 Skrevet 5. januar 2008 Var inne på HM i dag og prøvde jeansen Loyal. De hadde bare i str 32 (tommer), og den var for liten. Fikk den ikke helt opp, bare til midt på baken ca (jeg har litt store lår og stor rumpe...). Nå har jeg lyst til å bestille en fra nettet (for de har aldri inne større størrelser når jeg ser i butikkene, var jo helt utrolig å finne 32!), men så vet jeg ikke om jeg bør prøve 33 eller 34 tommer. Jeg har en Lee Marion i 34 tommer, og den er for vid. Nesten så jeg vurderer å bestille en av hver str og sende tilbake den som ikke passer. Men det koster jo litt penger da... Hva hadde dere gjort?
Nausicaä Skrevet 5. januar 2008 #2 Skrevet 5. januar 2008 Du kan jo bestille 34 tommer, og om den ikke passer bytter du den til 33 tommer. For om du ikke fikk 32" opp en gang, tviler jeg egentlig på at det er lett å få på seg en 33". Det skal du ikke betale for, tror jeg. Men bare sånn at du vet det. Jeg har i alle fall erfart at HM-jeansene ikke er i svært god kvalitet. Blir fort utslitt og hullete.
*Ariel* Skrevet 5. januar 2008 #3 Skrevet 5. januar 2008 Jeg hadde gått for 33, jeg må anstrenge meg litt for å få på meg mine, men de går fort ut i bruk. Ikke synes jeg kvaliteten er noe å si på heller. Jeg har tre stykker og det er de eneste buksene jeg bruker. Eneste grunnen jeg har måttet skifte ut noen er at jeg har variert i størrelsen selv dessverre
Gjest Gjest Skrevet 5. januar 2008 #4 Skrevet 5. januar 2008 Jeg ville også gått for 33 i og med at det bare manglet litt og du har litt store lår/ rompe.. Når du får den over så har du sikkert ikke noe problem med å få igjen knappen for å si det sånn. Olabukser pleier å vide seg ut ganske mye i bruk.
vilde Skrevet 6. januar 2008 #5 Skrevet 6. januar 2008 Min erfaringer er at jeans fra H&M utvider seg veldig mye etterhvert iallefall, så tror jeg også ville satset på 33.
venus* Skrevet 6. januar 2008 #6 Skrevet 6. januar 2008 Min erfaringer er at jeans fra H&M utvider seg veldig mye etterhvert iallefall, så tror jeg også ville satset på 33. Samme her. Men jeg synes ikke det er dårlig kvalitet på H&M-buksene. Jeg har jeans fra dyre merker som feks Acne og de blir slitt like fort. Men tror jeg aldri har slitt hull på en jeans..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå