Gå til innhold

Damer som vil ha seg med massøren

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har jobbet som massør i 15 år (er mann). Helt fra begynnelsen av frtalte de kvinnelige massørene at det noen ganger var menn som ville ha mere enn bare vanlig massasje. I løpet av det første året var det en kvinne jeg masserte som også ville det. Når jeg masserte lårene hennes så tok hun rett og slett tak i hånden min og plasserte den oppå fitta. Jeg måte bare si at det kunne jeg ikke gjøre.

I løpet av årene så har det blitt stadig flere slike kvinner, spesielt blant de yngre. Jeg masserer jo veldig mange mennesker i løpet av et år og nå er det stort sett en dame annen hver uke som tydeligvis vil ett eller annet. Det er ikke så mange som gjør ting så direkte, men jeg merker ut over i massasjen at de blir kåte og jeg kjenner på kroppen deres at de presser mot hendene mine på en spesiell måte når jeg er i nærheten av brystene, på lårene eller på rompa. Som massør blir mann etter hvert i stand til å lese slike ting feilfritt. Hvis jeg har vært interesert i dama så har jeg da forsiktig nærmet meg og begynt å massere brystene, til stor suksess. Så kjenner jeg hva mere de vil Noen ganger ikke mere andre ganger vil de bli fingret eller kanskje slikket. Jeg liker å gjøre det på de som jeg synes er attraktive og trenger ikke få noe tilbake. Noen av damene er da fornøyd med å få enveis servise, mens andre "takker" meg med en blowjob eller vil at jeg skal knulle dem.

Grunnen til at jeg skriver dette her er egentlig bare for å fortelle om en utvikling som er skjedd. Dette har akselrert og spesielt blant de yngste. De færreste vil jo noe slikt, men så mange kunder jeg har så blir det alikevel mange i løpet av et år.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk gavekort på spa til jul, men nå ble jeg litt skeptisk, gitt. Er ikke interessert i noe annet enn nettopp spa-behandling.....

Skrevet
Jeg fikk gavekort på spa til jul, men nå ble jeg litt skeptisk, gitt. Er ikke interessert i noe annet enn nettopp spa-behandling.....

Det trenger du ikke være skeptisk for. Det er egentlig veldig srenge regler mot at en massør kan gjøre noe sånt og jeg vile aldri gjort det hvis ikke jeg ble invitert til det først, men etter å ha masert folk 5 dager i uken i 15 år så merker jeg hva folk føler. Jeg kjenner når de er glad, når de er triste, når de er kåte, når de føler at det er deilig å bli kåt av dette, men ikke føler at jeg skal gå lenger og når de ønsker det. Det er ikke egentlig særlig vanskelig å skille.

Skrevet

dette høres jo litt spesielt ut, men dersom det er seriøst.. blir det jo på en måte "prostitusjon" ettersom det skjer i din arbidstid og hun betaler når hun forlater salongen. dersom du liker de damene som blir kåte under massasjen (som du skriver), hva med å utveksle tlf.nr? så kan dere heller gjøre slike ting privat og ikke når du er på jobb?

Skrevet
dette høres jo litt spesielt ut, men dersom det er seriøst.. blir det jo på en måte "prostitusjon" ettersom det skjer i din arbidstid og hun betaler når hun forlater salongen. dersom du liker de damene som blir kåte under massasjen (som du skriver), hva med å utveksle tlf.nr? så kan dere heller gjøre slike ting privat og ikke når du er på jobb?

Men hvis begge nyter det er det vel ikke noe galt i at det skjer der og da?

Skrevet

Det gjør jeg. Av de som blir kåte og virker interesert så er det jo absolutt ikke alle jeg gjør noe med. Det kommer ann på hvordan hun ser ut og utstrålingen hennes. Men selv flere jeg ikke kunne tenkt meg å ligge med gjør jeg ting for med hendene fordi jeg bare synes det er "hyggelig", men skal noe mere skje må jeg ha en tiltrekning.

Skrevet

Jeg syns du er utrolig uprofesjonell om du gjør slike ting uansett om klientene dine er villige eller ei. Du burde heller møte dem utenfor arbeidsplassen din om du vil noe mer enn å gjøre jobben din.

Hilsen kvinnelig og profesjonell massør som hiver menn på dør om de prøver seg på noe....

Ærlig talt, snakk om å gi yrket vårt dårlig rykte!!! :hakeslepp:

Skrevet
Hilsen kvinnelig og profesjonell massør som hiver menn på dør om de prøver seg på noe....

Hva gjør du hvis mennene får ereksjon? Jeg mener, det kan jo hende at de blir opphisset uten at de ønsker å "prøve seg på noe".

Skrevet
Jeg syns du er utrolig uprofesjonell om du gjør slike ting uansett om klientene dine er villige eller ei. Du burde heller møte dem utenfor arbeidsplassen din om du vil noe mer enn å gjøre jobben din.

Jo, men de er jo villige. Svært villige og fornøyde.

Skrevet
Jo, men de er jo villige. Svært villige og fornøyde.

Det spiller da overhodet ingen rolle. Om du er en profesjonell massør, altså utdannet massør, ja da er du utrolig uprofessjonell om du driver på slik, og på sikt vil du bare tiltrekke deg flere slike kvinner, som du kanskje ikke er interessert i. Og til slutt vil folk slutt å gå til deg pga ryktene som etterhvert vil følge...

Ellers er dette en tulletråd, for jeg kunne faktisk ikke tenke meg til at noen velge å drive en buissniss på denne måten..

Skrevet
Ellers er dette en tulletråd, for jeg kunne faktisk ikke tenke meg til at noen velge å drive en buissniss på denne måten..

Da har du ikke besøkt thaimassasjestedene rundt omkring i byen...

Skrevet
Da har du ikke besøkt thaimassasjestedene rundt omkring i byen...

På thaistedene er jeg hellig overbevist om at de aller fleste ikke er faglig utdannete massører med god kunnskap om anatomi og det som er viktig for å kunne utføre effektiv massasje......

Nå vet ikke jeg hvilken by det er du snakker om heller. Dette forumet fungerer like godt uansett hvor du er i landet, så om du mener Bodø for eksempel så kan ikke jeg gjette det.

Uansett hvordan de driver det på disse thaistedene som du refererer til så gjør det vel ikke saken bedre?

Jeg står for det jag sa. Utrolig uproffesjonellt. Og jeg håper det kommer en eller annen form for kvalitetssikring i denne bransjen som omfatter massasje, spa og hudpleie. Jada, du har norsk hudpleieforbund eller hva det heter. Tulleforbund. Jeg snakker om noe seriøst som gjør at klientene våre vet hva de går til når de går inn døra. Jeg hadde vært livredd for å møte en massør med de holdningene der. Tenk å få kjønnssykdommer av å gå til massøren sin for en nakkemassasje da!!!!

Skrevet
På thaistedene er jeg hellig overbevist om at de aller fleste ikke er faglig utdannete massører med god kunnskap om anatomi og det som er viktig for å kunne utføre effektiv massasje......

Jeg går til to thaisteder for å få thaimassasje og jeg opplever at de virkelig vet hva de gjør. Om de har faglig utdannelse vet jeg ikke, men de løser virkelig opp muskulatøren og de gir en fabelaktig "godvond" massasje. Samtidig vet jeg (har blitt fortalt det av andre) at disse stedene også tilbyr "ekstraservice". Ikke samleie (det er ikke bordeller det er snakk om), men andre ting som man kan tenke seg til hva er. Det er kanskje fordi salg av seksuelle tjenester er mer akseptert i Thailand, jeg vet ikke.

Jeg må innrømme at det ikke plager meg noe spesielt så lenge massasjen jeg får er god.

Skrevet

Det er jo en skam for hele bransjen at noen som kaller seg profesjonelle aktører tilbyr seksuelle tjenester til kundene sine!!

Skrevet
Jeg går til to thaisteder for å få thaimassasje og jeg opplever at de virkelig vet hva de gjør. Om de har faglig utdannelse vet jeg ikke, men de løser virkelig opp muskulatøren og de gir en fabelaktig "godvond" massasje. Samtidig vet jeg (har blitt fortalt det av andre) at disse stedene også tilbyr "ekstraservice". Ikke samleie (det er ikke bordeller det er snakk om), men andre ting som man kan tenke seg til hva er. Det er kanskje fordi salg av seksuelle tjenester er mer akseptert i Thailand, jeg vet ikke.

Jeg må innrømme at det ikke plager meg noe spesielt så lenge massasjen jeg får er god.

Folk er jo forskjellig da. Men jeg vil tro at størsteparten av befolkningen som går til massasje ville satt pris på at massøren hadde et profesjonelt forhold til klientene sine, og at de ikke ville likt å bli seksuelt utfordret under behandlingen. Det sier jeg fordi jeg er massør selv, og man kan da ta feil av signalene klienten sender ut.... Klienten er i en sårbar situasjon og er lett påvirkelig når de får massasje. Har mange ganger opplevd mennesker som begynner å gråte pga mentale spenninger som løser seg opp ved at de blir tatt på. Ensomme mennesker for eksempel.

Jeg vil tro at flere av menneskene ts har "behandlet" og tatt på på en uprofesjonell måte har våknet neste dag og følt seg utnyttet..... Fordi de ble revet med i øyeblikket av noe de egentlig ikke var klare for....

Jeg kan bare ikke få sagt det klart nok jeg. Det er utroooooolig uprofesjonellt!!!! Og fryktelig dårlig for hele bransjen. Slike mennesker må har veldig liten solthet for det de driver med.....

Skrevet (endret)

Helt enig, dette er helt utrolig uprofesjonelt. Det er som om en psykolog skulle ha sex med en pasient som er forelsket i han eller henne.

Hvis TS er massør, så håper jeg at arbeidsgivere får vite om dette.

Endret av Trille
Skrevet (endret)
Helt enig, dette er helt utrolig uprofesjonelt. Det er som om en psykolog skulle ha sex med en pasient som er forelsket i han eller henne.

Og takk for at du var enig i uttalelsen min :)

Endret av Trille
Skrevet (endret)

Du tror vel ikke oppriktig at dette ikke skjer? Godt mulig at denne historien er fake, men ting som dette skjer utvilsomt.

Endret av Trille
Skrevet (endret)
Du tror vel ikke oppriktig at dette ikke skjer? Godt mulig at denne historien er fake, men ting som dette skjer utvilsomt.

Joda, jeg tror at det skjer. Råtne epler finnes i alle sjangre. Men hvis TS hadde jobbet på en seriøs massasjesalong, så ville det neppe skjedd to til tre ganger i måneden. Uten at det ble oppdaget på 15 år..

Men det er jo lov til å drømme :)

Edit: leste hovedinnlegget en gang til. Justerte prostitusjonsantallet.

Endret av venus*
Skrevet
Joda, jeg tror at det skjer. Råtne epler finnes i alle sjangre. Men hvis TS hadde jobbet på en seriøs massasjesalong, så ville det neppe skjedd to til tre ganger i måneden. Uten at det ble oppdaget på 15 år..

Veldig mange driver for seg selv og har derfor ingen sjefer som kan oppdage noe som helst.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...