Gjest tør jeg? Skrevet 5. januar 2008 #1 Skrevet 5. januar 2008 Noen som kan fortelle meg om sider med statistikker over flysikkerhet ol? Har funnet snytbillige billetter med Royal Brunei, men har ikke hørt om dem før og vet ikke noe om sikkerheten. Så er ikke helt sikker på om jeg tør.... Takk for alle tips
hjertesukka Skrevet 5. januar 2008 #2 Skrevet 5. januar 2008 Royal Brunei høres da veldig eksklusivt ut, spør du meg. Hvis det er sultanen av Brunei som eier/bruker dette, så jukser de nok ikke med sikkerheten. Har ingen statistikker å vise til, men selv ville jeg ikke tatt China Air eller Aeroflot.
Gjest Gjest Skrevet 5. januar 2008 #3 Skrevet 5. januar 2008 Se på hvor mange fly som tar av og lander verden over hver eneste dag, og hvor få av dem som styrter. Tør du ikke fly etter dette så burde du strengt tatt aldri våge deg utenfor dørstokken. Skjønt, de fleste ulykker skjer jo i hjemmet
Gjest Gjest Skrevet 5. januar 2008 #4 Skrevet 5. januar 2008 Se på hvor mange fly som tar av og lander verden over hver eneste dag, og hvor få av dem som styrter. Tør du ikke fly etter dette så burde du strengt tatt aldri våge deg utenfor dørstokken. Skjønt, de fleste ulykker skjer jo i hjemmet Takk for et veldig seriøst svar du!! NOT! Jeg flyr mye, har sikkert tilbrakt flere ganger så mange timer i luften som deg. Men blir jo litt skeptisk når et flyselskap jeg aldri har hørt om kommer veldig godt ut i pris. Lurer da på om det er noe å satse på. Derfor lurte jeg på sider hvor sikkerheten hos flyselskapene er vurdert. Det er ingen hemlighet at noen selskaper er slappe på dette. Var for eksempel ingen overraskelse for oss som flyr mye da et fly fra Garuda styrtet tidligere i høst.
Gjest Gjest Skrevet 5. januar 2008 #5 Skrevet 5. januar 2008 Takk for et veldig seriøst svar du!! NOT! Jeg flyr mye, har sikkert tilbrakt flere ganger så mange timer i luften som deg. Det ville jeg ikke veddet på
Gjest Gjest Skrevet 5. januar 2008 #6 Skrevet 5. januar 2008 http://aviation-safety.net/database/operat...ne.php?var=5686
*Annie* Skrevet 5. januar 2008 #7 Skrevet 5. januar 2008 Her kan du lese andre reisendes oppfatning av Royal Brunei Airlines.
Gjest Gjest Skrevet 7. januar 2008 #9 Skrevet 7. januar 2008 Tusen takk for mange bra linker. ved siste sjekk så hadde jeg over 21 døgn i luften
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå