Gjest Gjest Skrevet 5. januar 2008 #1 Skrevet 5. januar 2008 Såvidt jeg forstår later det til å være et stort behov hos kvinner at mannen deres intuitivt forstår hva de trenger og mener og ikke må spørre om det. Jeg lurer på hva dette har vært i deres tilfeller helt konkret. Hva er det dere skulle ønset at mennene deres forsto og hvordan kunne/burde han forstått det?
Diezel Skrevet 5. januar 2008 #2 Skrevet 5. januar 2008 He he - det evige spørsmålet... Mannen min har faktisk sagt til meg at han klarer ikke å lese slike ting intuitivt - jeg er nødt til å si i fra. Det synes jeg er bra og det gjør vi begge to. Men han er ikke så håpløs likevel Han ser lett hvis jeg er lei meg eller sint og da spør han hva som er galt. Det liker jeg! Men da må jeg også svare oppriktig - ikke bare si "ingenting" og vente at han skal finne det ut selv.. Synes synd på menn som har slike kjærester som forventer at han skal resonnere seg frem til hver minste lille ting som er gærnt..
Gjest ts Skrevet 5. januar 2008 #3 Skrevet 5. januar 2008 He he - det evige spørsmålet... Mannen min har faktisk sagt til meg at han klarer ikke å lese slike ting intuitivt - jeg er nødt til å si i fra. Det synes jeg er bra og det gjør vi begge to. Men han er ikke så håpløs likevel Han ser lett hvis jeg er lei meg eller sint og da spør han hva som er galt. Det liker jeg! Men da må jeg også svare oppriktig - ikke bare si "ingenting" og vente at han skal finne det ut selv.. Synes synd på menn som har slike kjærester som forventer at han skal resonnere seg frem til hver minste lille ting som er gærnt.. For en bra dame du er! Det er sånn det burde være. Mange damer mener jo at det ikke holde at han ser at noe er galt, han må skjønne hva. At de selv skal kunne lese mannen tilsvarende er vist ikke så viktig. Men, jeg har nå alikevel tenkt at det selvfølgelig er noe godt i å bli forstått så godt at man slipper å si det. Og at siden så mange damer ønsker dette, så kan jeg jo prøve. Så får vi ha en avtale om at hvis jeg ikke klarer det så får hun svare ærlig. Men, jeg synes som sagt at jeg i hvert fall burde prøve. Derfor spørsmålet.
Gjest Tigress Skrevet 5. januar 2008 #4 Skrevet 5. januar 2008 Det er jo fullstendig bomskudd å gå rundt og tro at partneren vet hva som er i veien, da..! Å være moden nok til å kunne fortelle hvordan en er det bør være minimumskrav til å kunne gå inn i et forhold, altså.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå