Gjest Anonym gutt Skrevet 4. januar 2008 #1 Skrevet 4. januar 2008 Jeg og dama liker å ha mye sex (syns innemellom det er for mye) Problemet er at ho fantaserer aldri! Hun fingrer ikke seg selv (som er kjempe pirrende å se på) og ho må bli bedt om å gjøre ting (hun fantaserer aldri på forhånd) Jeg må spørre ho om ho kan strippe/suge/69/osv... ho tenker aldri ut noe selv:( Også flere ganger har vi prøv anal, men ho klager alltid på det. Ho vil ikke prøve en finger først fordi hun syns det er rart. Også noe (mer min skyld ) er at ho sjeldent barberer seg nedentil (ikke lekkert å slikke en jente med hår ) Jeg driver også å drømmer om trekant, men det er ikke noe ho kunne ha prøvd Jeg prøver å få ho til å drømme om det, men er nesten umulig Noen ideer ?
Gjest Anonym gutt Skrevet 4. januar 2008 #2 Skrevet 4. januar 2008 En ting til: Jeg kommer aldri til å tvinge henne til å gjøre noe hun ikke vil!! Desutten vil jeg at ho skal gjøre det av fri vilje!
Gjest Bond Skrevet 4. januar 2008 #3 Skrevet 4. januar 2008 (endret) Hvorfor skulle du prøve å få henne med på noe hun ikke vil? Trekanter er for mennesker som begge er godt over 100% sikre at de vil det, ellers roter det opp forholdet. Ok leste den andre innlegget nå... Men hvis hun ikke vil, da er det jo det jo tvinge, selv hvis det ikke er direkte? Fri vilje er da ikke det samme som om å få partneren til å gå med dine egne fantasier? Ut av det du skriver, virker det som om hun får ikke så mye nytelse ut av sexlivet deres. Hun ser ikke ut til å være bekvem med analsex heller jo. Og når ble glattbarbering normen? Hvis du elsker jenta, elsker du henne med hår eller uten. Har du noen ganger prøvd å sette henne i fokus? Hvis du er oppmerksom da ser du veldig godt hva ei jente liker eller ikke liker, selv hvis de ikke foreslår 69 eller anal. Sex må ikke alltid være noe i tillegg, av og til kan det bare være vanlig og. Endret 4. januar 2008 av mrs_bond
Gjest Coolaid Skrevet 7. januar 2008 #4 Skrevet 7. januar 2008 Å ha et sexliv sammen er ikke bare lett. Utifra det du skriver virker det som om du er litt "overalt" - vil prøve masse på en gang........ og hun er mer tilbakeholden og trenger tid til å finne ut hva hun vil og hva hun liker. Jeg syns du skal ta det med ro, la ting og tang komme naturlig. Dersom du er for pågående kan du ende opp med motsatt effekt...nemlig ingenting..... Slapp av og gi henne tid:)
Gjest Mysticgirl Skrevet 8. januar 2008 #5 Skrevet 8. januar 2008 Jeg og dama liker å ha mye sex (syns innemellom det er for mye) Problemet er at ho fantaserer aldri! Hun fingrer ikke seg selv (som er kjempe pirrende å se på) og ho må bli bedt om å gjøre ting (hun fantaserer aldri på forhånd) Jeg må spørre ho om ho kan strippe/suge/69/osv... ho tenker aldri ut noe selv:( Også flere ganger har vi prøv anal, men ho klager alltid på det. Ho vil ikke prøve en finger først fordi hun syns det er rart. Også noe (mer min skyld ) er at ho sjeldent barberer seg nedentil (ikke lekkert å slikke en jente med hår ) Jeg driver også å drømmer om trekant, men det er ikke noe ho kunne ha prøvd Jeg prøver å få ho til å drømme om det, men er nesten umulig Noen ideer ? Wow slow down..! Nå vet jeg ikke hvor gammel dere er, men å utforske alt dette på engang om dere er veldig unge er vel å håpe på for mye? Å skape press på henne vil få henne til å reagere negativt på sånt.
DDuck Skrevet 9. januar 2008 #6 Skrevet 9. januar 2008 ville du hatt noe i rompa hvis HUN ba deg om det? ville du strippet? ville du gjort selv alt det du krever av henne??? gi jenta litt tid så skal du se om hun slapper bedre av
aline Skrevet 9. januar 2008 #7 Skrevet 9. januar 2008 En ting til: Jeg kommer aldri til å tvinge henne til å gjøre noe hun ikke vil!! Desutten vil jeg at ho skal gjøre det av fri vilje! du vil ikke tvinge henne, bare finne en måte som du kan lure henne til å tro at hun likevel vil være med på det hun i utgangspunktet ikke har lyst til? ooki... Gjør ting litt for henne og litt for deg, kanskje hun vil ta mer initiativ om hun får tid til å finne ut hva hun liker og ikke, så lenge du stadig har ønsker om enda mer en hva hun egentlig er villig til, tar du jo helt motet fra henne selv om hun kanskje hadde tanke på å være med å prøve noe av det. klager hun over at hun ikke vil, eller at hun ikke er komfertabel med noe du får henne til å prøve, så stopp!! om du ikke vil ta kverken helt på hennes guts til å prøve noe. og, som en annen her sa, trekant i ett forhold... da skal dere begge være 150% sikre både på hverandre, hvor dere har hverandre og at dette er noe dere vil begge to!! Du lurer ingen inn i trekant som ikke vet at de vil, ihvertfall ikke om du er glad i henne og ønsker at forholdet skal fortsette.
Gjest Gjest Skrevet 9. januar 2008 #8 Skrevet 9. januar 2008 Det høres trist ut å ha en kjæreste som trådstarter, som er så misfornøyd med alt hun gjør (eller ikke gjør)
Gjest Tigress Skrevet 9. januar 2008 #9 Skrevet 9. januar 2008 Jeg synes det høres kjedelig ut å ha en slik kjæreste som TS har, jeg. Hun er sikkert bare veldig usikker, men det høres likefullt skrekkelig kjedelig ut. Får håpe det bedrer seg.
Gjest Gjest Skrevet 9. januar 2008 #10 Skrevet 9. januar 2008 Når hun har vært villig til å prøve flere ganger ting hun ikke liker, så bør kanskje han kunne ta et hint han også? Ikke rart hun blir usikker hvis han fortsetter å presse henne.
Gjest Gjest Skrevet 10. januar 2008 #11 Skrevet 10. januar 2008 Høres ut som det meste handler om deg. Hun er ikke tjeneren din!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå