Gå til innhold

til dere med erfaring

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_linn_*
Skrevet

Er i pp2. hadde EL for en uke siden, og venter IKM om ca en uke.

Hadde fri hele romjulen noe som betydde at jef fikk slappet maksimalt av og det var tid til mye kos med kjæresten... Vi var spesielt aktive for en uke siden ;)

Nå har det seg sånn at jeg alt merker endringer på kroppen, og tolker jo det lett som "symptomer på at jeg er gravid"...

Syptomer i går og i dag:

* Trøtt! Sovnet kl. 21 på sofaen i går og sov hele tretten timer i natt! føler meg trøtt hele tiden..

*Vondt i korsryggen. Eneste som hjelper er å ligge flatt.. sprer seg videre til ømhet i magen.

* Noe såre brystvorter.

* Må tisse hele tiden! selv om jeg ikke drikker mer enn vanlig..

Kan det være symptomer? Eller er det for tidlig og mest sansynligvis bare andre grunner til endringene?

Ser fram til å høre fra dere med "erfaring" :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan være symptomer (egget fester seg mellom 6-14 dager etter EL), men det kan like gjerne være at du legger mer merke til hva som skjer med kroppen... Jeg hadde allverdens graviditetssymptomer for etpar sykluser siden da jeg trodde vi hadde hatt sex rundt EL (det viste seg at jeg hadde lagt inn feil temp i Fertilityfriend og EL hadde vært 2-3 dager før): måtte tisse hele tiden, ømme bryster, murringer, vondt i korsryggen osv.

Men det kan jo hende det har klaffet, du får krysse fingre og håpe at TR ikke dukker opp :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...