Gå til innhold

Hvor mye er du på KG i løpet av en dag??

Hvor mye tid på KG?  

1. 1. Hvor mye tid på KG?

• Er ikke inne hver dag
      9
    • 0 - 1/2 time
      3
    • 1/2 - 1 time
      8
    • 1 - 2 timer
      10
    • 2 - 3 timer
      7
    • Mer enn 3 timer
      4

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har egentlig hatt en avstemning om dette før, men jeg "mistenker" at noen tilbringer MYE tid på kg.... Jeg gjør også det i perioder, og gjerne søndager........ (søndager kan noen ganger være kjeeeeedelige....)

Så: Hvor mye er du på KG i løpet av en dag?

Videoannonse
Annonse
Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

Jeg står online hele tiden og går til og fra.... har bredbånd.

Nå etter middag skal Oscar og jeg på lang rusletur så nå blir jeg nok borte en stund.

Minnie

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg er nok redd for at jeg er her mer enn jeg vil være ved... :wink: Tipper at det er mellom 4 og 6 timer hver dag, alt i alt...Har vel vært her i over 3 timer allerede idag, og kvelden er jo ennå ung...

Kan umulig være sunt... :lol:

Skrevet

Det er veeeeldig forkjellig fra dag til dag. Kikker som regel innom i løpet av arbeidsdagen, dersom jeg har tid.

I helgene er jeg nesten aldri innom, for da er jeg ofte alle andre steder en hjemme :ler:

Eller blir det en sving innom i løpet av kvelden. Er jeg alene hjemme, blir jeg gjerne sittende en god stund. Er mannen hjemme blir det heller til at vi prater, går på kino eller leser :-)

Skrevet

Jeg har vært på KG en hel del siden jeg har vært sykmeldt i to måneder, men nå som jeg skal jobbe full dag igjen blir det ikke anledning til mer enn et par timer på ettermiddagen. Men finner jeg det for godt kan jeg gjerne sitte en hel kveld jeg :ler:

Skrevet
Jeg står online hele tiden og går til og fra.... har bredbånd.

Minnie

Jeg har også bredbånd, men merker at jeg i perioder blir lei.... Noen dager er jeg ikke innom, mens andre dager kan jeg være inne en time eller to.

Nå som det blir sommer, spørs det hvor mye det blir. Da blir jeg nok boende på veranda'n eller ved sjøen..... :D MEN jeg skal jo gifte meg om 2 1/2 mnd, så inn på "Bryllup" skal jeg vel innimellom.....

Skrevet

Sitter ikke konstant på KG, men har den stort sett åpen når PCen er på - dvs hele dagen, også når jeg ikke er hjemme... Jeg er innom stadig vekk, så KG er nok oppe i mye mer enn tre timer her ja...

Skrevet

Kan dere ikke stemme også, da....?

Skrevet

Har stemt ikke hver dag!

Synes det er morsomt å titte innom av og til men jeg har faktisk andre ting å gjøre også! :blunke:

Skrevet

Umulig å si egentlig!

Jeg stikekr innom i ny og ne fra jobben, når jeg får litt tid til overs (men det hender også at PC-en på jobben står logget på i timesvis, uten at jeg rekker å lese eller skrive noe.

Har noen økter på kvelden og i helgene. Noen ganger er jeg aktiv, andre ganger surfer jeg rundt og titter innom nå og da.

Svarte over 3 timer jeg, selv om jeg ikke er aktiv så lenge!

Skrevet

Jeg svarte 2-3 timer hver dag, og det er vel sånn "gjennomsnitt".....

Men "ofte" så blir det flere enn 3 timer hver dag også, ja.... :P

Jaja, en må huske å klikke på noen av reklamene her inne da, så går det til "en god sak" om ikke noe annet :wink:

*klem*

Gjest Anonymous
Skrevet

Denne avstemmingen har vært oppe snørrogførti ganger før. Kan vi ikke bare fortsette med en av de gamle?

Gjest Embla s
Skrevet

Hjemmepc min er skikkelig ekkel, så jeg bruker laaang tid på å skifte sider/logge meg inn/poste innlegg. Dermed går det mye tid. Hender jeg titter innom på jobb, men da logger jeg meg som regel ikke på, bare suser igjennom (går fort på jobbe maskinen).

Sitter gjerne noen timer om kvelden istedenfor å se TV...Også havner jeg ofte her når jeg egentlig skal jobbe med oppgaven min.. Bare et tastetrykk unna...sukk..

Skrevet

Jeg er her ca. 1/2 - 1 time nesten hver dag.

Skrevet

Jobber forran pc hele dagen så jeg er online hele tiden. Er innom med jevne mellomrom hele dagen. Kansjke ca 1 time totalt pr dag. Noen dager mer og noen dager mindre.

Skrevet

svarte mer enn tre timer jeg .....

jeg pleier å stikke innom flere ganger i løpet av ettermiddagen/kvelden ....må jo følge opp mail-varslene ..*ler*.....

Men veldig opp og ned ,.....noen ganger mindre ..noen ganger mer ..... :wink:

Skrevet

Jeg er online så & si hele tiden. Jeg titter innom KG flere ganger om dagen. Jeg stemte at jeg var på KG tilsammen 1-2 timer hver dag, men det hender nok at jeg bruker lengre tid noen dager når jeg tenker meg om. :-?

Skrevet

Er nesten her hver dag,jeg

noen timer hver gang :roll:

Gjest ButtHead
Skrevet

jeg pleJeg er ikke her hver dag, pga ier å få høy internettregning :-?

Men når jeg er her inne, er jeg her en eller to timer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...