Munachimso Skrevet 4. januar 2008 #1 Skrevet 4. januar 2008 Det står på Sterling sine sider at om man betaler med Visa Electron så betaler man ikke noen gebyr? Men hvordan fungerer det da, jeg trodde Visa Electron var et kort for ungdom og ikke kunne brukes online? Eller er det flere typer? Høres veldig merkelig ut...
Leone Skrevet 4. januar 2008 #2 Skrevet 4. januar 2008 Det lurer jeg også på!!! Bestilte flybilletter der forrige uke, men valgte Visa fordi det ikke står Visa Electron på kortet mitt...men hadde det før og da fikk jeg jo ikke kjøpt noen ting på nett....
Munachimso Skrevet 4. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 4. januar 2008 (endret) Vi valgte Visa Electron vi, og det gikk igjennom. Når det står "bekreftet" og pengene er trukket, da er det ok ikke sant? Ikke noen ubeagelige overraskelser etterpå? Endret 4. januar 2008 av Munachimso
Leone Skrevet 5. januar 2008 #4 Skrevet 5. januar 2008 Hvordan gjorde dere det?Dere valgte Visa Electron og betalte med vanlig Visa kort eller? Måtte dere taste inn kortnummer og sånn eller hva trengte dere?Irriterte meg den avgiften, så neste gang vil jeg gjøre det samme også om det går. Ettersom pengene er trukket fra kontoen bør det ikke komme noen ekstra avgifter senere, kan jeg aldri tenke meg hvertfall!
Munachimso Skrevet 5. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 5. januar 2008 Bare tastet inn kortnr og sånn ja. Dere får prøve det neste gang, merkelige greier det da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå