Siam Skrevet 4. januar 2008 #1 Skrevet 4. januar 2008 For dere som følger med... Hvordan blir vårmoten i år? Hvilke farger er det som blir hotte, og er det noe spesielt du bare må ha? Jeg får ingenting ut av å se motebladenes reportasjer fra de store motevisningene, det er så utrolig mye rare klær der. Det er sjelden jeg kunne tenke meg å ha noe av det de viser der. Men de store kjedene henter vel litt inspirasjon derfra, og toner det ned noen hakk. Så hva bør jeg se etter når jeg skal handle klær fremover?
Gjest Gjest Skrevet 5. januar 2008 #2 Skrevet 5. januar 2008 Tror det blir mye blomstret og kornblått framover.
milla-mor Skrevet 5. januar 2008 #3 Skrevet 5. januar 2008 ja, sånn klar blåfarge og gult ellers tror jeg man skal gi opp å lese norske moteblader, men holde seg til de utenlandske. nordmenn henger jo gjerne litt etter. ikke at dèt gjør noe, da. høye pumps med åpen tå kommer. shortsen fortsetter, ihvertfall. bluseskjorter... store smykker! en god tid for alle jåledamer
milla-mor Skrevet 5. januar 2008 #5 Skrevet 5. januar 2008 Buhu. why...? jeg tenkte mer i retning av "juppediduuu!"
Betsy Skrevet 5. januar 2008 #6 Skrevet 5. januar 2008 ja, sånn klar blåfarge og gult ellers tror jeg man skal gi opp å lese norske moteblader, men holde seg til de utenlandske. nordmenn henger jo gjerne litt etter. ikke at dèt gjør noe, da. høye pumps med åpen tå kommer. shortsen fortsetter, ihvertfall. bluseskjorter... store smykker! en god tid for alle jåledamer Høres bra ut!! Selv om jeg glatt hopper over klarblå og gult...
snooops Skrevet 6. januar 2008 #7 Skrevet 6. januar 2008 Hva kan vi kle oss i vi som ikke er jåledamer da?
milla-mor Skrevet 6. januar 2008 #8 Skrevet 6. januar 2008 (endret) Hva kan vi kle oss i vi som ikke er jåledamer da? ikke jåledame, du liksom... hah! finnes ikke! :-D neida... hmmm... vel, jeg vet ikke helt hva som legges i "ikke jåledame", men ballerinas er fortsatt in. i metalliske farger. slangeskinn. sporty klær blandet med noe litt finere. sånne "afrika"-kjoler. haha! det var utrolig dårlig beskrevet... da tenker jeg på litt skjortel-aktige, formløse gevanter. kanskje litt sånn ørken-stil. sandaler? høye liv, og belter. i det hele tatt... vi er ikke ferdige med formløse klær. dessverre. men flott for alle gravide:-) heldigvis følger ikke jeg moten når jeg ikke liker den, så ingen turbaner og digre skjortler på meg. men på riktig person, er det sikkert kult. det her ble forresten bare svada... men hvis man ikke liker jålesaker, så dropper man de kjempestore smykkene som kommer, og prøver heller å skaffe noen fine sko, eller en fin veske. oi! og, jo, MINI-kjoler! det kommer, og de er mye kortere enn ifjor Endret 6. januar 2008 av milla-mor
snooops Skrevet 6. januar 2008 #9 Skrevet 6. januar 2008 Å herregud, det ser ikke bra ut. Er jo mer fristende å la være å kle på seg, og heller gå ut med dyna tullet godt rundt seg. Ville aldri ha kledd meg i noe av det der jeg... Med ikke jåledame mente jeg vel mer veldig enkelt kledd, ingen smykker og minimalt med tilbehør. Litt mer mot "butch lesbian" uten å bli helt flanel...
Gjest Gjest Skrevet 7. januar 2008 #11 Skrevet 7. januar 2008 Fant denne artikkelen i svenske Aftonbladet over hva slags trender som gjelder i vår: http://www.aftonbladet.se/mode/article1554529.ab
milla-mor Skrevet 9. januar 2008 #12 Skrevet 9. januar 2008 men vårmoten er ikke så kul, egentlig... høstmoten, derimot! sexy sekretær møter uskyldig skolepike. artig, ja! høye hæler, og trange skjørt. må ikke forveksles med stilen til cowboy-laila og lignende. eller... forveksl ivei! man trenger noen som skiller seg skikkelig ut :-D herregud, jeg blir jo nesten deppa av å bevege meg på verste vest... ikke bare ser jentene like ut, men guttene ser ut som jentene. haha! men de er søte, da! bruker to timer på sminke og hår, og så går de ut med nattbukser
Stocking lover Skrevet 9. januar 2008 #13 Skrevet 9. januar 2008 ikke jåledame, du liksom... hah! finnes ikke! :-D neida... hmmm... vel, jeg vet ikke helt hva som legges i "ikke jåledame", men ballerinas er fortsatt in. i metalliske farger. slangeskinn. sporty klær blandet med noe litt finere. sånne "afrika"-kjoler. haha! det var utrolig dårlig beskrevet... da tenker jeg på litt skjortel-aktige, formløse gevanter. kanskje litt sånn ørken-stil. sandaler? høye liv, og belter. i det hele tatt... vi er ikke ferdige med formløse klær. dessverre. men flott for alle gravide:-) heldigvis følger ikke jeg moten når jeg ikke liker den, så ingen turbaner og digre skjortler på meg. men på riktig person, er det sikkert kult. det her ble forresten bare svada... men hvis man ikke liker jålesaker, så dropper man de kjempestore smykkene som kommer, og prøver heller å skaffe noen fine sko, eller en fin veske. oi! og, jo, MINI-kjoler! det kommer, og de er mye kortere enn ifjor Dersom det er som du sier, er det jo bare å se våren fortrøstningsfullt i møte. Men spar oss for de kjortelaktige formløse gevantene!
Gjest Frk Åberg Skrevet 9. januar 2008 #14 Skrevet 9. januar 2008 Så vidt jeg skjønner kommer 70-tallsmoten for fullt. Hjelpe og trøste. Det eneste jeg kan like med det, er at det da sikkert kommer mye lange sommerkjoler, forhåpentligvis med store blomster nederst.
Gjest Gjest Skrevet 5. mars 2008 #15 Skrevet 5. mars 2008 Hvilke bukser blir in? *håper på bootcut* Ja bootcut og vide 70-tallsjeans er endelig på vei tilbake igjen! I like.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå