Pimbila Skrevet 4. januar 2008 #1 Skrevet 4. januar 2008 Se her Jeg har ikke negler, så jeg kan ikke så mye om neglefiler. Men dere som sikkert er mer erfarne på det området, - er denne bra? Er det noe annet fra Tweezerman som er bra?
Merneith Skrevet 4. januar 2008 #2 Skrevet 4. januar 2008 (endret) Glassfiler er kjempebra! Jeg går aldri tilbake til vanlige filer igjen. Men jeg hadde ærlig talt kjøpt det i en Vita eller på apoteket til brøkdelen av prisen. Jeg er kjempefornøyd med min fra Depend. I motsetning til vanlige filer, så blir den aldri slitt Har sikkert hatt min i 5 år nå, like fin! Og jeg filer negler ofte.. Her er bilde av den. Min er i knallrosa Endret 4. januar 2008 av Merneith
Gjest Morgan le Fay Skrevet 4. januar 2008 #3 Skrevet 4. januar 2008 Jeg har også en glassfil, og ja: den er kjempebra, men jeg liker ikke lyden av glassfilen mot neglene (litt som å klore på en tavle?), og i tillegg synes jeg neglene blir veldig skarpe av den. Men jeg har veldig sterke negler, og har prestert å slite ut metallfiler.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå