Gå til innhold

Dikt i begravelse?

Pusemor

Anbefalte innlegg

Mistet min tante for noen dager siden. Helt plutselig. Hun sto meg nær. Dette var mammas eneste søster og mamma døde for 14 år siden. Min pappa er også død. Vi er en liten familie og tante har bare ett barn (ingen mann eller samboer). Jeg har lyst til å si noe i begravelsen, men har litt vanskelig for å skrive tale nå (vanligvis skriver jeg sanger osv selv, men nå er visst kreativiteten på ferie). Jeg holdt tale i min pappas begravelse, så jeg vet at det er vanskelig. Men det gikk bra den gangen. Kan noen hjelpe meg med et dikt eller teksten til en fin sang (jeg skal ikke synge)? Det haster litt, da det allerede er i slutten på neste uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Keycha
Mistet min tante for noen dager siden. Helt plutselig. Hun sto meg nær. Dette var mammas eneste søster og mamma døde for 14 år siden. Min pappa er også død. Vi er en liten familie og tante har bare ett barn (ingen mann eller samboer). Jeg har lyst til å si noe i begravelsen, men har litt vanskelig for å skrive tale nå (vanligvis skriver jeg sanger osv selv, men nå er visst kreativiteten på ferie). Jeg holdt tale i min pappas begravelse, så jeg vet at det er vanskelig. Men det gikk bra den gangen. Kan noen hjelpe meg med et dikt eller teksten til en fin sang (jeg skal ikke synge)? Det haster litt, da det allerede er i slutten på neste uke.

Må diktet være selvlaget eller kan det være tatt ut fra noe`?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan være et vanlig dikt, tekst eller noe, må ikke være selvlaget. Har sett innboxen min, takk. Tror jeg velger innen tirsdag. Jeg har funnet flere selv også på nettet. Mange flotte dikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...